Gå til innhold

Hei, hva skjer inne på skravle?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tråder skrumper inn i realtime uten ryddemelding og uten å være skjult først. «Hadde du sagt dette til venninnen din» ble tre sider kortere mens jeg scrollet. Og helt normale, saklige innlegg forsvant underveis. 

Anonymkode: ea67a...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tråder skrumper inn i realtime uten ryddemelding og uten å være skjult først. «Hadde du sagt dette til venninnen din» ble tre sider kortere mens jeg scrollet. Og helt normale, saklige innlegg forsvant underveis. 

Anonymkode: ea67a...76a


Det lurer jeg på og, veldig merkelig rydding.

Anonymkode: 27f5b...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NotNaomi skrev (2 timer siden):

Det ble jo ekstremt mange avsporinger i tråden da... 

Noen la vel bevisst opp til avsporinger. Som f eks du selv. 
Men det endrer ikke på at @Forumassistent skal legge en ryddemelding til slutt i tråden, og si hva som er slettet og hvorfor. Hvis de ikke har startet med en ny praksis, da.

Anonymkode: edff4...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor har jeg glemt ryddemelding? Jeg vikarierer for admin nå, og visste ikke at hun pleier å skjule tråden mens hun rydder. Jeg må nemlig rydde i omganger, men samtidig, ellers krasjer systemet. Når jeg sletter mer enn 20 innlegg blir det stopp, så da må jeg ta litt av gangen, og da legger jeg inn ryddemelding på siste side. Har altså ikke visst at praksis her er å gjøre dette med skjult tråd. 

Edit: Nå fant jeg det, jeg har lagt inn ryddemelding nå, beklager at det ble glemt!

Forumassistent

Endret av Forumassistent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent skrev (2 minutter siden):

Hei!

Hvor har jeg glemt ryddemelding? Jeg vikarierer for admin nå, og visste ikke at hun pleier å skjule tråden mens hun rydder. Jeg må nemlig rydde i omganger, men samtidig, ellers krasjer systemet. Når jeg sletter mer enn 20 innlegg blir det stopp, så da må jeg ta litt av gangen, og da legger jeg inn ryddemelding på siste side. Har altså ikke visst at praksis her er å gjøre dette med skjult tråd. 

Beklager hvis jeg har glemt det, hadde vært supert med en link så jeg kan få fikset det!

Forumassistent

Åh, uff. Du har fått innføring i det tekniske, men ikke "kulturen", på en måte? Nåja. Bare så du vet, uansett hvordan du rydder, hva du gjør, så vil det være de som er misfornøyde med jobben du gjør. Enten mener de du ikke gjør nok, gjør for mye, eller at du skriver feil, rydder feil, og mye mere.

Uansett så er vi glade for at noen gjør jobben.

Anonymkode: 308a1...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Åh, uff. Du har fått innføring i det tekniske, men ikke "kulturen", på en måte? Nåja. Bare så du vet, uansett hvordan du rydder, hva du gjør, så vil det være de som er misfornøyde med jobben du gjør. Enten mener de du ikke gjør nok, gjør for mye, eller at du skriver feil, rydder feil, og mye mere.

Uansett så er vi glade for at noen gjør jobben.

Anonymkode: 308a1...c80

Takk for svar! Ja, på en måte. Jeg var tidligere forumansvarlig på alle forumene i flere år, men da med mest det tekniske, i tillegg brukte jeg mest tid på Kvinneguiden, der takhøyden og regelverket er litt annerledes, så jeg var ikke klar over at ting ble gjort litt annerledes her akkurat i selve ryddeprosessen. 

Skal huske på det til neste gang! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Noen la vel bevisst opp til avsporinger. Som f eks du selv. 
Men det endrer ikke på at @Forumassistent skal legge en ryddemelding til slutt i tråden, og si hva som er slettet og hvorfor. Hvis de ikke har startet med en ny praksis, da.

Anonymkode: edff4...5f1

Nå pekte jeg ikke på noen som du gjør her, og som vel går under brukerdebatt. Jeg kommer ikke til å respondere på noe mer her, men å mene noe annet enn andre i en tråd er ikke å legge opp til avsporinger! Når folk begynner å diskutere meg og det jeg mener, så er dét avsporing og hva nøyaktig som skjedde i den tråden. Jeg burde ikke svart alle, absolutt ikke, men å "legge opp til" er helt feil. 

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...