Gå til innhold

Har jålete damer mye varmere personlighet enn andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de virker så mye snillere og omtenksomme enn andre. De med sminke og smykker, høyhælte sko og velfrisert hår til enhver tid. Det er dem som alltid virker å bry seg mest om de som har det vondt, dyr og barn. Og så er de mye mer omtenksomme partnere. Flere som har den oppfatningen? 

Anonymkode: 49c1e...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Omtanke er nokså jevnt fordelt og tynt smurt ut.

Anonymkode: 3e858...e9f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Omtanke er nokså jevnt fordelt og tynt smurt ut.

Anonymkode: 3e858...e9f

Jeg ser bare at det er dem som legger ut masse artikler om å redde dyr, som skriver sånne hjerteemoijer og skriver pent om mannen sin. Syns jeg ser det samme rundt meg selv om det ikke fins så mange av dem, og jeg syns også at det går igjen i film og serier. 

Skrevet

Jeg syns de virker mye mer egoistiske og selvsentrerte

Anonymkode: 8af87...b14

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ser bare at det er dem som legger ut masse artikler om å redde dyr, som skriver sånne hjerteemoijer og skriver pent om mannen sin. Syns jeg ser det samme rundt meg selv om det ikke fins så mange av dem, og jeg syns også at det går igjen i film og serier. 

Legger ut, som i at de poster fine bilder på sosiale medier?? Det er ikke det samme som virkelighet, du vet det?

Anonymkode: 8785f...715

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men hva folk skriver på sosiale medier sier overhodet ikke noe om de som menneske. Min erfaring er vel at det ofte er motsatt, av hva de legger ut på sosiale medier.

Anonymkode: 7dd87...e62

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Legger ut, som i at de poster fine bilder på sosiale medier?? Det er ikke det samme som virkelighet, du vet det?

Anonymkode: 8785f...715

Jeg snakker ikke om fine bilder. Jeg snakker om artikler de legger ut og ting de kommenterer, og da gir de jo et inntrykk av hva de er opptatt av. Jeg ser det jo på de få tilfellene jeg kjenner og vet om også, og at de blir presentert sånn i serier og film.

Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Anonymkode: 356e9...190

Skrevet

Min erfaring er at de med omtanke for eget utseende (ta vare på seg selv) ofte har omtanke «til overs» også. De minst sympatiske er ofte de som gir faen i hvordan de ser ut. 

Anonymkode: 9f359...f35

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg snakker ikke om fine bilder. Jeg snakker om artikler de legger ut og ting de kommenterer, og da gir de jo et inntrykk av hva de er opptatt av. Jeg ser det jo på de få tilfellene jeg kjenner og vet om også, og at de blir presentert sånn i serier og film.

De er jo gjerne mer opptatt av fasade, og hvordan de fremstår. Betyr jo virkelig ikke at det stemmer.

Skrevet

Nja, kanskje ikke «jålete» automatisk betyr snill, men det er nok noe i det at velstelthet og overskudd henger sammen. Jeg tenker også at man er mer opptatt av omgivelsene når man har lyst til å ta seg bra ut. F.eks kler jeg meg pent, er ren og velstelt på jobb av respekt for kollegaer og kunder. Hjemme er jeg ren og velstelt (om enn med mer avslappede klær) av hensyn til barna og mannen og eventuelle gjester som skulle stikke innom. 

Anonymkode: 449f6...a5c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Min erfaring er at de med omtanke for eget utseende (ta vare på seg selv) ofte har omtanke «til overs» også. De minst sympatiske er ofte de som gir faen i hvordan de ser ut. 

Jeg har jobbet mye som frivillig, og har aldri sett noen der som er jålete. Ser gjerne de som kler seg normalt, og bruker lite til ikke noe sminke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

De er jo klart mest opptatt av overfladiske ting og fasade, så ikke rart om det er de som tilsynelatende bryr seg mest på some. Men neppe utenfor some hvor ingen ser det og kan gi likes...

Anonymkode: e8f13...bf3

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tror du er inne på noe!

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har jobbet mye som frivillig, og har aldri sett noen der som er jålete. Ser gjerne de som kler seg normalt, og bruker lite til ikke noe sminke. 

De jeg vet om og kjenner jobber alle med mennesker,barn og voksne. Nå spørs det jo hvor jålete de kan være på jobb. Mange kan ikke bruke produkter som hårspray, neglelakk, smykker eller noe sånt på jobb. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Så hvis man ikke er jålete, så tar man ikke vare på seg selv?

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Så hvis man ikke er jålete, så tar man ikke vare på seg selv?

Hun skrev de som gir faen. Det fins en mellomting.

Skrevet

🤣🤣🤣

Anonymkode: 2cf01...2c1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, de er opptatt av seg selv og sitt utseende. Der bruker de opp all omtanken. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

🤣🤣🤣

👠💄👛❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...