Gå til innhold

Bukser under mensen!


Ulv90

Anbefalte innlegg

Jeg opplevde  i dag å få vondt i magen av å gå i bukse. Uansett hvilken bukse jeg tar på så gjør de ekstremt vondt. Bare kjoler som funker å gå med. Har dere opplev dette i forbindelse mensen?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Ulv90 skrev (På 6.8.2022 den 20.55):

Jeg opplevde  i dag å få vondt i magen av å gå i bukse. Uansett hvilken bukse jeg tar på så gjør de ekstremt vondt. Bare kjoler som funker å gå med. Har dere opplev dette i forbindelse mensen?  

Er ikke uvanlig blandt kvinner det, men er veldig forskjellig fra person til person hvor mye mensensmerter dem får...  Så du trenger ikke være redd for er noe feil med deg pga smertene i mensentiden din...   Er flere enn deg som ikke klarer bukse som strammer på magen i mensentiden...   Så mye smerter og søtsug er ikke uvanlig...   Er du usikker sjekk med legen din om alt er som det skal... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (På 30.8.2022 den 23.34):

Er ikke uvanlig blandt kvinner det, men er veldig forskjellig fra person til person hvor mye mensensmerter dem får...  Så du trenger ikke være redd for er noe feil med deg pga smertene i mensentiden din...   Er flere enn deg som ikke klarer bukse som strammer på magen i mensentiden...   Så mye smerter og søtsug er ikke uvanlig...   Er du usikker sjekk med legen din om alt er som det skal... 

Hva i himmelens vet du om det å ha mensen?

Anonymkode: 38cfc...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 6.9.2022 den 6.00):

Hva i himmelens vet du om det å ha mensen?

Anonymkode: 38cfc...714

Kan litt om tema da jeg har både vært med kvinner som er åpne om det tidligere og har i tilegg lest om mensen og er gift med ei dama som har det 1 gang i mnd og er ikke redd for si rett ut når hun har det og føler ting... 

Er født i 85 så er ikke en uerfaren 18-20år gammel mann har jo levd litt... 

Endret av Pils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...