Gå til innhold

Hvor bestiller dere når dere ikke reiser charter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bestille fly og hotell separat neste år, da charterselskapene ikke tilbyr det vi ønsker. Tar dere da direkte kontakt med hotellet eller bruker dere en bookingside? 

Anonymkode: 158be...19a

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Provoserer det deg at folk tenker miljø her? 🙂

Skrevet

Bruker bookingside til å finne hotell, men tar kontakt direkte for å be om tilbud. Vi sparer 10 000 på det i sommer i forhold til booking.com.

Anonymkode: 6e72f...23b

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Bruker bookingside til å finne hotell, men tar kontakt direkte for å be om tilbud. Vi sparer 10 000 på det i sommer i forhold til booking.com.

Anonymkode: 6e72f...23b

Takk for tips. Vi vet allerede hvilket hotell vi ønsker. Kanskje best å sende mail direkte til hotellet da.

Hi

Skrevet

Det kommer helt an på. Ofte lokale leverandører. Bruker også Hotels.com og Airbnb. I år bestilte vi direkte via et selskap som leier ut hus i dette området. 

Skrevet

Vi tar ofte direkte kontakt med hotellet for å få best mulig pris. Men vær obs på avbestillingsmulighetene, de er det viktig å sjekke opp i. 

Hvor går ferden deres? 

Anonymkode: 2d794...0eb

Skrevet
NotNaomi skrev (1 time siden):

Provoserer det deg at folk tenker miljø her? 🙂

Hvorfor skulle noen la seg provosere over at folk tenker miljø? Er det ikke lov å ha tråder som ikke omhandler miljø her? 

Anonymkode: 4824a...1f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle noen la seg provosere over at folk tenker miljø? Er det ikke lov å ha tråder som ikke omhandler miljø her? 

Overse forsøket på å vri diskusjonen🙏🏻Noen er bare ute etter å sabotere. 

Skrevet

Hovedsakelig Booking.com og aldri med forskuddsbetaling, selvsagt. Det hender jeg sjekker hotellets hjemmeside i tillegg, men betaler aldri på forskudd der heller. Null problem å få tak i gode steder på den måten og trygghet når det gjelder uforutsette ting som streik og lignende.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vi tar ofte direkte kontakt med hotellet for å få best mulig pris. Men vær obs på avbestillingsmulighetene, de er det viktig å sjekke opp i. 

Hvor går ferden deres? 

Ferden går til noe så uspennende som Mallorca 😊 Vi trives utrolig godt der, men er ikke så begeistret for disse store turistmaskinene med bamseklubber og alskens leven. Føler vi er ferdig med det og ungene har vokst fra det. Men samtidig er ikke ungene gamle nok til å bo på de fine hotellene med 16-års grense.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ferden går til noe så uspennende som Mallorca 😊 Vi trives utrolig godt der, men er ikke så begeistret for disse store turistmaskinene med bamseklubber og alskens leven. Føler vi er ferdig med det og ungene har vokst fra det. Men samtidig er ikke ungene gamle nok til å bo på de fine hotellene med 16-års grense.

Hi

Mallorca er fint! Vi har plan om å ta turen dit en uke i mai, får bare håpe at det er varmt nok. 

Skrevet
prekæs skrev (2 minutter siden):

Hovedsakelig Booking.com og aldri med forskuddsbetaling, selvsagt. Det hender jeg sjekker hotellets hjemmeside i tillegg, men betaler aldri på forskudd der heller. Null problem å få tak i gode steder på den måten og trygghet når det gjelder uforutsette ting som streik og lignende.

Takk for tips ang forskuddsbetaling. Er så vant til å betale tidlig, men det er kanskje lurt å styre unna ja. Skal sjekke booking.com.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Mallorca er fint! Vi har plan om å ta turen dit en uke i mai, får bare håpe at det er varmt nok. 

Mest sannsynlig varmere enn her uansett 😅 Men ofte slik at det er levelig å gå seg en tur uten å kollapse av varme.

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Overse forsøket på å vri diskusjonen🙏🏻Noen er bare ute etter å sabotere. 

Slettet. Jeg fikk stryk av mitt bedre meg. 

Endret av NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hi

Det skjønner jeg veldig godt . De turistmaskinene er djevelens verk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Mest sannsynlig varmere enn her uansett 😅 Men ofte slik at det er levelig å gå seg en tur uten å kollapse av varme.

Helt sant. Det er vel badetemperaturen som kan bli en utfordring. Du har inspirert meg til å sjekke utenfor de største turistdestinasjonene 👌🏼Lykke til med jakten😀

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Vi var på fastlandet i mai (Alicante), og det var helt nydelig. Mai har blitt min favorittmåned i Spania nå. Kos dere!

Anonymkode: 4a0bf...8bd

Skrevet

Vi leier hus via finn.no. Har leid fem eller seks forskjellige hus i Spania. Liker det fremfor hotell. Deilig å kunne ha eget basseng i hagen og muligheten for å lage mat selv. Samt god plass og nok soverom til alle. Har leid et hus fast på Mallorca fire høstferier på rad. 

Anonymkode: 4a0bf...8bd

Skrevet

Takk alle sammen. Har fått gode tips og litt å huske på 😊

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Takk alle sammen. Har fått gode tips og litt å huske på 😊

Hi

Håper du finner noe!

Skrevet
18 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg vurderer å bestille fly og hotell separat neste år, da charterselskapene ikke tilbyr det vi ønsker. Tar dere da direkte kontakt med hotellet eller bruker dere en bookingside? 

jeg har hus i italia og mannen har et hus i spania , så kjøper kun flybiletter gjennom sas/flyr

Anonymkode: 11066...d69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...