Gå til innhold

Når bestiller dere neste års ferietur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 6fdc9...aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fort flybilletter blir lagt ut. Ser at årets billetter ble bestilt 19. august i fjor, og tipper derfor vi får bestilt neste års ferie om et par uker. Skal uansett bare til eget hus i Spania, og kan derfor bestille de billigste billettene.

Anonymkode: 4e2b6...aa4

Skrevet

Til neste år...

Ferielistene på jobb er gjerne ferdig i januar/februar også må vi samkjøre litt med barnas aktiviteter som idretsleir o.l så tidligere enn april har vi aldri bestilt 

Anonymkode: b50f9...746

Skrevet

Som regel 1-2 uker før vi drar.

Anonymkode: 653e2...dd6

Skrevet

Venter på at dato til arrangementet vi skal på blir annonsert, og at flybilletter blir lagt ut. 

Anonymkode: bcb58...a80

Skrevet

Aldri. Reiser når og hvor jeg vil

Anonymkode: 953e9...7c8

Skrevet

Så fort ferien er klarert, så en eller annen gang etter 1. mai. Jeg kan selvfølgelig ta en sjanse og bestille noe før det, men arbeidsgiver er veldig tydelige på at de ikke kan ta hensyn til bestilte turer i feriekabalen, så det gidder jeg ikke. 

Skrevet

Så fort som mulig. Vi vet hvilket hus og område vi vil dra til, men avventer info om en cup neste sommer før vi bestiller.

Skrevet

Det er avhengig av hvor vi skal og hvor mange vi blir. Hele familien på seks til "Syden" bestiller vi gjerne allerede i september fordi de største leilighetene forsvinner så fort. Andre turer har blitt bestilt bare noen uker i forveien. Neste år aner vi ikke hva vi skal, så det blir neppe bestilt noe før etter jul.

Anonymkode: 0ac6d...5a3

Skrevet

Vet mine 3 uker så da kan jeg bestille når som helst. Sitter i disse dager og ser på et hus i Danmark.

Anonymkode: 8dcba...627

Skrevet

Allerede bestilt!

Anonymkode: 8f86c...f0b

Skrevet

Neste års ferie er allerede planlagt og bestilt. Dette var egentlig en tur vi skulle hatt i 2020😀

Anonymkode: 7907a...ac4

Skrevet

I år fikk vi vite når vi har ferie i starten av mai. Så rimelig lenge til…

Anonymkode: f00b8...86e

Skrevet

Når billettene kommer til en pris vi synes er akseptabel. 

Anonymkode: 11b90...cd9

Skrevet
On 8/6/2022 at 10:35 AM, Anonym bruker said:

?

Anonymkode: 6fdc9...aff

januar/februar :)

Anonymkode: 86623...ae6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...