Gå til innhold

Når vil dagens unge le av løsvippene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tipper innen fem år vil folk se tilbake på denne «moten» og le. Har ennå til gode å se ett menneske som kler dette.

Anonymkode: 6bd03...c3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forhåpentligvis snart.

Anonymkode: 97be6...c68

Skrevet

Huff, ja, dette er jeg enig med deg i, HI!
En ting er de vippene som ble brukt på 60-tallet, glamorøse og overdrevne de også. Men man prøvde i det minste å få dem til å ligne naturlig lange øyenvipper. Nå er de bare som et andenebb klistret på øyelokket.

Anonymkode: 40e7b...ac0

Skrevet

Mine to unger har ledd av dette lenge, det har vist vært ut leeeeeenge. 

Anonymkode: 61c42...ec6

Skrevet

De oppegående blant dagens unge har ledd av dette i flere år allerede. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tipper innen fem år vil folk se tilbake på denne «moten» og le. Har ennå til gode å se ett menneske som kler dette.

Anonymkode: 6bd03...c3d

Løsvipper har vel eksistert i maaaaaange år. Tviler på at det blir ut. 

Anonymkode: 556a7...b31

Skrevet

Noen av de ler allerede av kvinner på 40+ med litt dårlig syn som vimser rundt med løsvipper. 

Anonymkode: badfd...cad

Skrevet

De fleste har ledd av dette i mange år. De som ikke ler, er de som har dette klistret i fjeset😂

Anonymkode: b5a1a...15c

Skrevet

Jeg lurer på når kvinner mellom 30 og 50 kommer til å le av Bestemor Duck leppene også. Men enn så lenge virker det ikke som selvinnsikten har slått inn…

Anonymkode: f2f1c...99a

Skrevet

Jeg er relativt ung. (33) Jeg har ledd av løsvipper og fillers helt siden det kom...

Skrevet

Jeg har ikke løsvipper, knapt nok vipper. Men hvorfor skal jeg le av at andre har det? Hvis de synes de er fine, hvorfor skal jeg le av det?

Anonymkode: 83c2e...333

Skrevet

Ser ikke så mange som har slike vipper lenger. De fleste som bruker fakevipper nå har en mye mer naturlig versjon av de og da synes jeg det ser fint ut. Det blir vel litt detsamme som maskara. Med maskara får man lenger, tykkere og sortere vipper. Hvis man vil bruke fakevipper istedenfor maskara så er vel det greit.

(Men jeg skjønner ikke at man vil ødelegge sine ekte vipper, fordi det gjør man!)

Anonymkode: ae5ab...5b4

Skrevet

Jeg ser knapt noen som har løsvipper lenger, i hvert fall ikke den typen som det ser ut som det er slitsomt å holde øynene åpne. Mange sluttet nok med det under pandemien, og fikk øynene opp (!) for hvor ille det faktisk så ut. 

Nå håper jeg det samme skjer med overfylte lepper - ser de ikke selv, lurer jeg på. Man mister jo all troverdighet med andenebb. 

Anonymkode: 66c7c...ec2

Skrevet
Elizabeth skrev (2 timer siden):

Jeg er relativt ung. (33) Jeg har ledd av løsvipper og fillers helt siden det kom...

Haha du er da ikke ung i det hele tatt!

Anonymkode: 273cb...8df

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Haha du er da ikke ung i det hele tatt!

Haha, det er jo ganske relativt da. For meg som er 51 år er det ungt, for deg som er 14 er det haugammelt.  

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Haha, det er jo ganske relativt da. For meg som er 51 år er det ungt, for deg som er 14 er det haugammelt.  

I DENNE sammenhengen er vedkommende ikke ung. Hun er 7 år fra 40, som er midt i livet. Når man snakker om "unge" her, mener man folk i slutten av tenårene og i begynnelsen og midten av 20-årene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

I DENNE sammenhengen er vedkommende ikke ung. Hun er 7 år fra 40, som er midt i livet. Når man snakker om "unge" her, mener man folk i slutten av tenårene og i begynnelsen og midten av 20-årene. 

Er det din definisjon som gjelder altså?

Anonymkode: 90f72...93c

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Ikke etter min definisjon. Og hun skrev relativ ung, som er helt korrekt i denne settingen. Du tar rett og slett feil. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Er det din definisjon som gjelder altså?

Definisjonen til de fleste normale mennesker. Å kalle seg «ung» som 33-åring er jo bare latterlig. Med mindre man sammenligner seg med en 80-åring.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ikke etter min definisjon. Og hun skrev relativ ung, som er helt korrekt i denne settingen. Du tar rett og slett feil. 

Hvordan henger «ikke etter min definisjon» og «du tar rett og slett feil» sammen?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan henger «ikke etter min definisjon» og «du tar rett og slett feil» sammen?

Fordi du tar feil når du hevder at hun ikke er relativ ung i denne settingen. Gnål så mye du vil, du får ikke mer rett av den grunn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Definisjonen til de fleste normale mennesker. Å kalle seg «ung» som 33-åring er jo bare latterlig. Med mindre man sammenligner seg med en 80-åring.

Det er forskjell på ung og ungdom. Uansett skrev hun relativt foran ung. Skjønner ikke hvorfor du hang deg opp i det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...