Gå til innhold

Hvor lenge er det greit å sove i ferier?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.8.2022 den 15.04):

Nei, det blir jo ikke så vi får gjort noe heller når hele dagen har gått. Ungene og jeg vil jo gjerne gjøre ting vi. Ungene er oppe to timer før meg, og da minst 5 timer før ham. Også vil han spise frokost sammen. De er jo omtrent kvalme før han greier komme til bords.

Anonymkode: f5685...df5

Da spiser dere frokost uten han, og finner på ting uten han. Så kommer dere hjem når han er våken og så spiser dere lunsj og han frokost. Hvorfor lat du barna gå 5 timer uten mat for å vente på at faren skal stå opp? Tenker du at det er hva en god forelder gjør?

Anonymkode: 38523...976

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Da spiser dere frokost uten han, og finner på ting uten han. Så kommer dere hjem når han er våken og så spiser dere lunsj og han frokost. Hvorfor lat du barna gå 5 timer uten mat for å vente på at faren skal stå opp? Tenker du at det er hva en god forelder gjør?

Du bør kanskje lese alt før du kommenterer?? Hun skriver jo at barna tar selv mat når de er sulten om morgenen! Så nei de sulter ikke!

Anonymkode: b26bb...ad1

Skrevet

Feilen er jo ikke at ungene ikke spiser, men at faren skulker deltakelse i familien. 

Anonymkode: a4ca5...a9c

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Du bør kanskje lese alt før du kommenterer?? Hun skriver jo at barna tar selv mat når de er sulten om morgenen! Så nei de sulter ikke!

Anonymkode: b26bb...ad1

Og så kan HI få litt bein i nesa og så klare å finne på noe i stedet for å vente på en far som sover og sier han vil at de skal spise frokost sammen. Min eks sov gjerne til både 14 og 15. vi bare dro. Så gikk han heller lære seg å stå opp om han ville være med. Dette var helger, ferier og alle fridager han hadde

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og så kan HI få litt bein i nesa og så klare å finne på noe i stedet for å vente på en far som sover og sier han vil at de skal spise frokost sammen. Min eks sov gjerne til både 14 og 15. vi bare dro. Så gikk han heller lære seg å stå opp om han ville være med. Dette var helger, ferier og alle fridager han hadde

Kanskje en av grunnene til at han nå er din eks?

Anonymkode: b6fce...f0b

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Kanskje en av grunnene til at han nå er din eks?

Anonymkode: b6fce...f0b

Nei, det er andre grunner til det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...