Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Ikke heeeeelt klar enda kjenner jeg Anonymkode: 26af4...86a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Ikke helt enda nei. Fortsatt 12 dager igjen av ferieturen vår og fortsatt står det mange spennende opplevelser på timeplanen her. Når det er sagt så gleder jeg meg til hverdagen også. Det er alltid godt å komme inn i rutinene igjen og det blir godt å få gutta på skole og idrett igjen. Liker både ferie og hverdag og selv om det er helt nydelig med ferie så er det flest hverdager og da er det deilig å trives i dem også.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Ja nå gleder jeg meg til høsten! Har vært på reisefot i fem uke, fire av den på rundtur i Europa. Ungene gledet seg til å treffe venner igjen og jeg er klar før hverdag og høststormer og lange fjellturer med hunden i regntøy. Digger ferie, elsker hverdagene. Anonymkode: bdee4...2f7
Elizabeth Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Begynte på jobb igjen i dag. Er ikke akkurat en fest. Høsten er ok, men vinter og snø er noe jeg ikke kan fordra, men sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Ikke enda nei, har ikke engang vært på feire. Reiser på søndag. Anonymkode: 72b2f...8e0
tante grusom master of law Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 Jeg begynte å jobbe denne uken. Jeg skal ærlig innrømme at late feriedager er å foretrekke, selv om jeg har en fantastisk jobb og fine kolleger. Men det er fortsatt en stund til skolestart, og det er vel det jeg gruer meg mest til - alt stress og mas om morgenen, matpakker hit og dit.
Wonder Woman Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 Nei, men det bryr høsten seg ikke noe om, den kommer allikevel...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #9 Skrevet 3. august 2022 Elizabeth skrev (1 time siden): Begynte på jobb igjen i dag. Er ikke akkurat en fest. Høsten er ok, men vinter og snø er noe jeg ikke kan fordra, men sånn er det bare. Samme her. Og enda har jeg bosatt meg i Nord-Norge Anonymkode: bbbee...7bc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #10 Skrevet 3. august 2022 Siste feriedag på meg idag😔 kunne tenkt meg et par uker til😅 men da med varmere vær. Elsker høsten, fargene og tenne lys❤️ er også spent på hvordan minstemann takler overgang til skole og lekser Anonymkode: 8cc7d...44d
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. august 2022 #11 Skrevet 3. august 2022 Mja, jeg trives på jobb, så det går helt fint å være der igjen. Det kjipe med det er vel helst å måtte stå opp så tidlig. Så er det likevel noe fint med hverdagene da, det er mer forutsigbart og stabilt. Og det er faktisk litt kjekt å kunne benke seg i sofaen under et pledd hele kvelden uten å ha så dårlig samvittighet. Pga været her i distriktet går det fint å bruke det som unnskyldning for å gå i hi Eneste er at jeg kunne ønsket meg at sommeren varte i 9 mnd og høst/vår i resten. Vinteren kan selges billig for min del.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #12 Skrevet 3. august 2022 Ja, jeg håper virkelig denne høster blir hverdag igjen. Lang tid med pandemi og dermed ikke hverdag i heimen, så ble en unge syk og hun har ikke hatt noe hverdag på ett år. Så nå er jeg veldig klar for noe som kan kalles i nærheten av en hverdag igjen. Jeg liker hverdager, så det er nok derfor jeg savner det så mye også. Jeg liker ferie også, storkoser med med ungene i ferien, men jeg liker hverdagen best. Anonymkode: b1a2b...288
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #14 Skrevet 3. august 2022 Nei, men det er fordi jeg er innlagt på psykiatrisk sykehus og er syk. Anonymkode: ed7a8...11b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #15 Skrevet 3. august 2022 Sommeren kom liksom aldri, føler jeg. Her har det vært småkjølig og vind, og nå er det fuktig i tillegg. Er ikke så fan av disse hundedagene, så høsten kan like gjerne bare komme. Det kjipe da, det er tidlige, mørke morgener med trøtte unger, matpakker, alt mulig rart som skal være med på skolen og hjem igjen av turtøy, ha-med-dag, regntøy, støvler osv osv. Det er alltid så mye å huske på og det er litt stress. Og så slutter mine to beste kolleger på jobben og det gruer jeg meg til. 😥 Anonymkode: 6fce2...70d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #16 Skrevet 3. august 2022 Høsten begynner torsdag 1 september, så nei, er ikke klar. Enda 4 uker med sommer igjen. Og jeg skal bare jobbe en av dem. Anonymkode: 08409...f34
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #17 Skrevet 3. august 2022 Wonder Woman skrev (3 timer siden): Nei, men det bryr høsten seg ikke noe om, den kommer allikevel... Det hadde likevel vært sympatisk av høsten å ikke okkupere hele sommeren... 🤪 Anonymkode: 8b027...eca
Gjest NotNaomi Skrevet 3. august 2022 #18 Skrevet 3. august 2022 Jeg er veldig glad for en ny hverdag ja! Hadde avskjedsmiddag og en lengre pubrunde med mine gamle kollegaer for noen dager siden. Har møtt og spist middag med flere av de nye. Jeg var usikker på om jeg ville være leder, men tror jeg valgte helt riktig. Nå blir det en del forberedelser etter lang tid hjemme. Så blir det å starte i ny og interessant jobb om noen få uker!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #19 Skrevet 3. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (12 timer siden): Ikke helt enda nei. Fortsatt 12 dager igjen av ferieturen vår og fortsatt står det mange spennende opplevelser på timeplanen her. Når det er sagt så gleder jeg meg til hverdagen også. Det er alltid godt å komme inn i rutinene igjen og det blir godt å få gutta på skole og idrett igjen. Liker både ferie og hverdag og selv om det er helt nydelig med ferie så er det flest hverdager og da er det deilig å trives i dem også. Tar lang tid å reise hjem da, så blir vel ikke fulle 12 dager til med ferie og avslapping Anonymkode: 77a23...bd0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #20 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tar lang tid å reise hjem da, så blir vel ikke fulle 12 dager til med ferie og avslapping Anonymkode: 77a23...bd0 Det skriver hun heller ikke. 2 døgn hjem vil jeg tippe. Stopper man på vei hjem for å oppleve ting så er det definitivt 12 dager med opplevelser som hun skriver. Uansett.., hvorfor henge seg opp i akkurat det? Anonymkode: 26af4...86a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #21 Skrevet 3. august 2022 Nei, ingen tur, ingen strandliv, regn hele tiden. Forstår ikke hvordan takle høst/vinter uten noen som helst oppladning. Helt på felgen. Anonymkode: 11a39...912
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #22 Skrevet 3. august 2022 Absolutt! Jeg ser frem til å møte elever og kolleger igjen, og til å bruke hjernen på en annen måte enn det jeg har gjort i sommer. Jeg ser frem til hverdagen, og til alt det spennende som venter til høsten. Noe av det vet jeg allerede hva er, men jeg satser på at det vil komme langt mer også. Anonymkode: e11fd...f4d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #23 Skrevet 3. august 2022 Ja jeg synes det er helt greit å komme inn i hverdagsrutinen igjen. Høsten er en vakker årstid, kanskje den vakreste, og jeg elsker vinteren. Så null problem for meg at vi nå om en stund får høst. Gleder meg til vinteren og skiturer i skogen i vinterkvelden med hodelykt og stjerneklar himmel over meg ♥️ Anonymkode: d9aaa...c73
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #24 Skrevet 3. august 2022 Nei. Og det verste er at sjangsane for i heile tatt å få noko skikkelig sommarvær blir mindre og mindre dag for dag. Hadde virkelig trengt litt av det før høst og vinter. Anonymkode: 0fb78...145
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #25 Skrevet 3. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tar lang tid å reise hjem da, så blir vel ikke fulle 12 dager til med ferie og avslapping Anonymkode: 77a23...bd0 Reisen er vel ofte en del av opplevelsen? Anonymkode: 43e25...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå