Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Tester du deg da?selv uten symptomer?Og gir du beskjed til de du har vært sammen med med om du er smittet? Anonymkode: bc706...caf
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Ja og ja. Jeg ønsker ikke å smitte noen som kan bli veldig syke. Jeg hat ikle hatt korona anda heller, så aner ikke hvor syk jeg vil bli av det. Men to av barna har hatt det og ellers alle i familien Anonymkode: aec11...24b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Nei. Men jeg tar ekstra hensyn der det er hensiktsmessig.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Gå til koronaforumet. Anonymkode: bec00...b6d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Ja og ja, selvfølgelig. Nå er det mange vaksinerte (som ikke er i risikogrupper) som også blir liggende 1-2 uker og hangler enda lenger. Veldig unødvendig å utsette andre for dette. Er bare folkeskikk også, å si fra til de man har vært sammen med når man var smittsom av f.eks. influensa, at man er blitt syk, slik at de vet det og slik at de kan velge å f.eks. ikke besøke alvorlig syke de kjenner som ikke vil tåle en slik smitte. Anonymkode: 33ee0...464
Anonym bruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 Nei. Tester heller ikke om jeg er forkjøla eller syk Anonymkode: 4a068...2a0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2022 #7 Skrevet 3. august 2022 Håper du sikter til apekopper her. For ellers er du i feil forum. Anonymkode: 39ef2...68e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå