Gå til innhold

Min niese på 19 år er under 30 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er innlagt hele tiden og vi kan miste henne når som helst. Hatt anoreksi i flere år og vært mye innlagt. Etter at hun ble 18 år endret alt seg. Raste ytterligere ned og nå er hun under 30 kg. Er 160 høy. Så lei meg, så sliten. Broren min og kona er flinke, fortvilte, slitne, tålmodige mm

Spiseforstyrrelse er en JÆVLIG sykdom!

Anonymkode: ac614...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en god klem. Jeg har et familiemedlem som var i samme situasjon, men er nå normalvektig og fungerende. Det er håp ❤️ 

Anonymkode: 25c3c...2e1

Skrevet

❤️❤️ Huff, tragisk. 

Skrevet

Uff. Det er en følelse av å ha kontroll på noe, når alt ellers føles vanskelig. Det er vanskelig å slutte med når en først er begynt. Jeg vet det høres rart ut...

Men uff, jeg ønsker henne en riktig god bedring! Jeg vet hvor vanskelig det er. ❤️ 

Anonymkode: d9a29...bbf

Skrevet

Klem til deg og dere ❤️

Anonymkode: d5b6b...060

Skrevet

Kjenner dessverre godt til alvorlig spiseforstyrrelser- så vondt både for jenta og dere rundt! God klem til dere alle sammen ❤

Skrevet

Det er håp. Venninnen min veide det samme og var 1, 80 høy. Det var to år innlagt med god behandling, og god oppfølging etterpå. På det verste lå hun kun på en saccosekk fordi hun ikke kunne sitte og ligge andre steder. Etter noen år ble hun ikke frisk, men godt fungerende. Man blir vel aldri helt frisk dessverre. Ikke gi opp håpet, og støtt foreldre alt du kan. Ta også mot støtte, og ha håpet i behold! ❤

Anonymkode: 45471...d25

Skrevet

Sender deg mange varme klemmer. Det er helt jævlig. Har en datter som sliter med samme 😥 

Håper dere får hjelp og finner veien ut av dette ❤️

Anonymkode: e263c...6b9

Skrevet

Har en sønn som sliter med det samme. Vil ikke spise, liker ikke noe mat i munnen og i magen. Det er en kamp hver eneste dag å få i han noen få kalorier. Eneste jeg får i han er melk å drikke. Og bittelitt fast føde. Og man får seriøst INGEN hjelp noe sted. Fordi han ikke er undervektig nok. Som legen sa: Skriv opp det du liker å spise og spis det. Så ordner det seg. 
Vi fikk avslag på Bup også. Jeg føler folk tenker at jeg ikke gir han mat. Han er forresten 13 år. Familien vår går helt i stykker av dette. 

Anonymkode: 8e709...039

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Har en sønn som sliter med det samme. Vil ikke spise, liker ikke noe mat i munnen og i magen. Det er en kamp hver eneste dag å få i han noen få kalorier. Eneste jeg får i han er melk å drikke. Og bittelitt fast føde. Og man får seriøst INGEN hjelp noe sted. Fordi han ikke er undervektig nok. Som legen sa: Skriv opp det du liker å spise og spis det. Så ordner det seg. 
Vi fikk avslag på Bup også. Jeg føler folk tenker at jeg ikke gir han mat. Han er forresten 13 år. Familien vår går helt i stykker av dette. 

Problemet her er legen som ikke tar det på alvor og skriver en dårlig henvisning. 

Du må få legen til å skrive mistanke om spiseforstyrrelse. Og alle andre problemer han har 

Anonymkode: 63d98...fdb

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Så utrolig trist å lese! Ikke gi deg, sloss med nebb og klør med legen, bytt øege hvis dere kan eller gå privat hvis det er mulig. Håper dere snart får den hjelpen dere trenger!!! Klem til dere ❤

Skrevet

❤️❤️❤️ 

Anonymkode: 3bd4a...19c

Skrevet
On 7/30/2022 at 6:12 PM, Anonym bruker said:

Hun er innlagt hele tiden og vi kan miste henne når som helst. Hatt anoreksi i flere år og vært mye innlagt. Etter at hun ble 18 år endret alt seg. Raste ytterligere ned og nå er hun under 30 kg. Er 160 høy. Så lei meg, så sliten. Broren min og kona er flinke, fortvilte, slitne, tålmodige mm

Spiseforstyrrelse er en JÆVLIG sykdom!

Anonymkode: ac614...641

uff, så grusomt vondt og lese, hun veier mindre enn mitt barn på 9,5 år. stryke klem

Anonymkode: 92fe6...447

Skrevet

Huff så trist. Klem💕

Anonymkode: e24be...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...