Anonym bruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Skrevet 30. juli 2022 Hun er innlagt hele tiden og vi kan miste henne når som helst. Hatt anoreksi i flere år og vært mye innlagt. Etter at hun ble 18 år endret alt seg. Raste ytterligere ned og nå er hun under 30 kg. Er 160 høy. Så lei meg, så sliten. Broren min og kona er flinke, fortvilte, slitne, tålmodige mm Spiseforstyrrelse er en JÆVLIG sykdom! Anonymkode: ac614...641
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Skrevet 30. juli 2022 Sender deg en god klem. Jeg har et familiemedlem som var i samme situasjon, men er nå normalvektig og fungerende. Det er håp ❤️ Anonymkode: 25c3c...2e1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 Uff. Det er en følelse av å ha kontroll på noe, når alt ellers føles vanskelig. Det er vanskelig å slutte med når en først er begynt. Jeg vet det høres rart ut... Men uff, jeg ønsker henne en riktig god bedring! Jeg vet hvor vanskelig det er. ❤️ Anonymkode: d9a29...bbf
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2022 #5 Skrevet 30. juli 2022 Klem til deg og dere ❤️ Anonymkode: d5b6b...060
Hagla Skrevet 30. juli 2022 #6 Skrevet 30. juli 2022 Kjenner dessverre godt til alvorlig spiseforstyrrelser- så vondt både for jenta og dere rundt! God klem til dere alle sammen ❤
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2022 #7 Skrevet 30. juli 2022 Det er håp. Venninnen min veide det samme og var 1, 80 høy. Det var to år innlagt med god behandling, og god oppfølging etterpå. På det verste lå hun kun på en saccosekk fordi hun ikke kunne sitte og ligge andre steder. Etter noen år ble hun ikke frisk, men godt fungerende. Man blir vel aldri helt frisk dessverre. Ikke gi opp håpet, og støtt foreldre alt du kan. Ta også mot støtte, og ha håpet i behold! ❤ Anonymkode: 45471...d25
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2022 #8 Skrevet 30. juli 2022 Sender deg mange varme klemmer. Det er helt jævlig. Har en datter som sliter med samme 😥 Håper dere får hjelp og finner veien ut av dette ❤️ Anonymkode: e263c...6b9
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #9 Skrevet 31. juli 2022 Har en sønn som sliter med det samme. Vil ikke spise, liker ikke noe mat i munnen og i magen. Det er en kamp hver eneste dag å få i han noen få kalorier. Eneste jeg får i han er melk å drikke. Og bittelitt fast føde. Og man får seriøst INGEN hjelp noe sted. Fordi han ikke er undervektig nok. Som legen sa: Skriv opp det du liker å spise og spis det. Så ordner det seg. Vi fikk avslag på Bup også. Jeg føler folk tenker at jeg ikke gir han mat. Han er forresten 13 år. Familien vår går helt i stykker av dette. Anonymkode: 8e709...039
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #10 Skrevet 31. juli 2022 3 hours ago, Anonym bruker said: Har en sønn som sliter med det samme. Vil ikke spise, liker ikke noe mat i munnen og i magen. Det er en kamp hver eneste dag å få i han noen få kalorier. Eneste jeg får i han er melk å drikke. Og bittelitt fast føde. Og man får seriøst INGEN hjelp noe sted. Fordi han ikke er undervektig nok. Som legen sa: Skriv opp det du liker å spise og spis det. Så ordner det seg. Vi fikk avslag på Bup også. Jeg føler folk tenker at jeg ikke gir han mat. Han er forresten 13 år. Familien vår går helt i stykker av dette. Anonymkode: 8e709...039 Problemet her er legen som ikke tar det på alvor og skriver en dårlig henvisning. Du må få legen til å skrive mistanke om spiseforstyrrelse. Og alle andre problemer han har Anonymkode: 63d98...fdb
Hagla Skrevet 31. juli 2022 #11 Skrevet 31. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Har en sønn som sliter med det samme. Vil ikke spise, liker ikke noe mat i munnen og i magen. Det er en kamp hver eneste dag å få i han noen få kalorier. Eneste jeg får i han er melk å drikke. Og bittelitt fast føde. Og man får seriøst INGEN hjelp noe sted. Fordi han ikke er undervektig nok. Som legen sa: Skriv opp det du liker å spise og spis det. Så ordner det seg. Vi fikk avslag på Bup også. Jeg føler folk tenker at jeg ikke gir han mat. Han er forresten 13 år. Familien vår går helt i stykker av dette. Anonymkode: 8e709...039 Så utrolig trist å lese! Ikke gi deg, sloss med nebb og klør med legen, bytt øege hvis dere kan eller gå privat hvis det er mulig. Håper dere snart får den hjelpen dere trenger!!! Klem til dere ❤
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #13 Skrevet 31. juli 2022 On 7/30/2022 at 6:12 PM, Anonym bruker said: Hun er innlagt hele tiden og vi kan miste henne når som helst. Hatt anoreksi i flere år og vært mye innlagt. Etter at hun ble 18 år endret alt seg. Raste ytterligere ned og nå er hun under 30 kg. Er 160 høy. Så lei meg, så sliten. Broren min og kona er flinke, fortvilte, slitne, tålmodige mm Spiseforstyrrelse er en JÆVLIG sykdom! Anonymkode: ac614...641 uff, så grusomt vondt og lese, hun veier mindre enn mitt barn på 9,5 år. stryke klem Anonymkode: 92fe6...447
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2022 #14 Skrevet 31. juli 2022 Huff så trist. Klem💕 Anonymkode: e24be...011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå