Gå til innhold

Har ikke nok selvtillit til å skille meg ut i klesveien utenom det som er mainstream.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg liker en del klær som er utenom mainstream. Jeg har dessverre ikke nok selvtillit til å tørre å gå med de klærne jeg liker så godt fordi det skiller seg ut fra mainstream. 

Jeg blir irritert på meg selv da jeg ikke tør å gå med det jeg synes er fint, fir jeg føler meg vel. Det er sikkert en dum tanke å gå å tenke på hva andre tenker om min klesstil. 


Har noen gode tanker / ideer om hvordan jeg skal kunne klare å overvinne frykten for å skille meg ut i klesveien😊

Anonymkode: e6a96...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må tenke på hva andres tanker egentlig betyr. Nå er det heldigvis ikke så mange som stopper og sier at du har dårlig eller rar og stygg stil, så dermed skader ikke andres meninger deg. Det er dine tanker om hva andre tenker, som er problemet. 

Andres tanker skader deg dermed ikke på noen som helst måte. Jeg kan se noe jeg syns er dritstygt, men jeg går jo ikke bort til vedkommende og sier det. Ikke sender jeg stygge blikk heller, og ikke dømmer jeg personen. Så..ja, du må tenke rasjonelt her, rett og slett. 

Anonymkode: 8f498...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (1 time siden):

Du kommer til å FÅ selvtillit av å gå med det du liker!

Hvilken stil er det?

Jeg liker mye farger, mønstrer på plaggene, ikke sånn at deg blir grelt, men fargerikt. Liker jeans som er baggy hele, veien som snekkerbukse, jeans ellers som ikke sitter stramt på bakenden. 
 

altså klær som er behagelig å gå med. Liker komfy klær, men skiller meg litt ut føler jeg. Så lenge jeg tenker på at jeg da skiller meg ut så kvier jeg meg litt til å gå med det. 

Anonymkode: e6a96...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

De fleste kommer til å beundre deg for å tørre å være deg selv, for mange ikke tør. Det er alltid noen som vil se negativt på andre, men som regel er det de som ikke har det bra med seg selv. Kanskje istedenfor å bekymre deg om hva de skal tenke om deg, du kan heller synes synd på dem, og være glad at du er modigere. Husk også at de som setter trender er nettopp de som tør å skille seg ut. Resten bare følger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jenter går med svart tights eller aaaalt for stramme bukser hva er spesielt med det? Dere er jo kopier av hverandre. Hadde elsket å se noe annerledes og litt unikt, så utrolig kjedelig med svarte tights og latterlig stramme bukser hele tiden, hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...