Gå til innhold

Annonser på forum.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De annonsene som styres av algoritmer øverst på sidene er ok, men nederst på siden kommer det stadig opp artikler og annonser jeg ikke vil ha på sider jeg åpner. Denne annonsen syns jeg for eksempel ikke er akseptabel. 
 

557600AD-69A4-4132-8058-5743BB5122F4.png

Anonymkode: b4839...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Dessverre følger disse annonsene hele klikk.no sin mal, det vil si artiklene, forumene og blogg.no. Vi har hatt oppe til diskusjon om det er mulig å endre litt på algoritmen slik at vi kan sperre for denne typen annonser noen steder, men sannheten er at de genererer veldig god inntekt med mange klikk, så jeg tror nok ikke vi blir hørt på dette.

Forumassistent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo noe av det samme: man må skjule telefonen fordi det kommer opp bilder man ikke ønsker andre - som barn eller svigermor - skal se. 

 

Anonymkode: 51d46...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette er jo noe av det samme: man må skjule telefonen fordi det kommer opp bilder man ikke ønsker andre - som barn eller svigermor - skal se. 

 

Anonymkode: 51d46...d05

Ja, det skjønner jeg kan være problematisk, særlig med tanke på bildene som ofte illustrerer de erotiske novellene. Jeg kan ta dette opp med Klikk-teamet når alle er tilbake etter ferien!

Forumassistent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent skrev (6 minutter siden):

Ja, det skjønner jeg kan være problematisk, særlig med tanke på bildene som ofte illustrerer de erotiske novellene. Jeg kan ta dette opp med Klikk-teamet når alle er tilbake etter ferien!

Forumassistent

Tusen takk! :)

Anonymkode: 51d46...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut å sitte ved siden av svigemor og bla på klikk.no vs. hundretusenvis av klirr i kassen hos Egmont.

Jeg føler meg ganske sikker på hvem som vinner her altså.

Anonymkode: c772a...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Flaut å sitte ved siden av svigemor og bla på klikk.no vs. hundretusenvis av klirr i kassen hos Egmont.

Jeg føler meg ganske sikker på hvem som vinner her altså.

Anonymkode: c772a...3eb

Hehe, vi har faktisk fjernet denne typen annonser og linker på enkelte blogger (da bloggens tema var i veldig sterk kontrast til reklame for sexleketøy og erotikk), så muligheten er der. Det er nok vanskeligere å få gehør for å fjerne annonsene enn linkene til de erotiske novellene, så skal i alle fall prøve å få gjennomslag for det siste!

Forumassistent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Flaut å sitte ved siden av svigemor og bla på klikk.no vs. hundretusenvis av klirr i kassen hos Egmont.

Jeg føler meg ganske sikker på hvem som vinner her altså.

Anonymkode: c772a...3eb

Men, helt ærlig,  hvorfor sitter du så nærme svigermor når du blar på klikk.no, at hun kan se disse bildene? 

Anonymkode: 2543f...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...