Gå til innhold

Tok vare på bilde av gamlekjæresten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har virkelig følt at min forelskelse var gjengjeldt. Så jeg ble så overrasket over at han sa at han aldri hadde vært stormforelsket i meg. 

Anonymkode: b5488...40b

Og like etterpå kom dette bildet fram, og ble liggende i gangen så du kunne nyte det.

Jeg tror dessverre den fyren er en hykler.

Anonymkode: c1bda...941

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde vært ferdig med deg om vi var kjærester og du trakk fram minner og bilder som om det var noe fint og fantastisk. Du hadde neppe rukket å komme til det stedet der det "smeller", for jeg ville ikke ha brukt min tid på en som ikke greide å gå videre.

Jeg hadde aldri sett på deg engang. Ikke skryt.

Anonymkode: 210cb...e8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg hadde aldri sett på deg engang. Ikke skryt.

Anonymkode: 210cb...e8b

Buuu huu! 😢 En sur middelaldrende dame på DIB er ikke kåt på meg! Å nei og nei! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 26.7.2022 den 13.30):

I alle dager for en ufølsom ting å si til kjæresten sin.

Anonymkode: 054f2...b57

Det som gnager mest er jo at han sa at han aldri hadde vært forelsket i meg. Jeg prøver å si til meg selv at han er glad i meg på andre måter, men jeg går rundt med en stor klump i brystet. Vi har satset så mye på hverandre. Involvert familiene våre, venner osv. Han har snakket om at vi bør gifte oss osv. Jeg er bare så utrolig trist. Det bildet som lå fremme, er borte, så det bryr jeg meg ikke om lenger (selv om han i går, da vi snakket om en god venninne av meg som jeg liker så godt, sa han at hun minnet ham veldig om "Torill" - altså denne eksen. Det er virkelig hundre år siden de var kjærester, så tidligere har jeg ikke brydd meg, men når han snakker sånn om henne nå, blir det annerledes, fordi det minner meg på at han sa at han hadde vært så utrolig forelsket i henne, men aldri i meg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det som gnager mest er jo at han sa at han aldri hadde vært forelsket i meg. Jeg prøver å si til meg selv at han er glad i meg på andre måter, men jeg går rundt med en stor klump i brystet. Vi har satset så mye på hverandre. Involvert familiene våre, venner osv. Han har snakket om at vi bør gifte oss osv. Jeg er bare så utrolig trist. Det bildet som lå fremme, er borte, så det bryr jeg meg ikke om lenger (selv om han i går, da vi snakket om en god venninne av meg som jeg liker så godt, sa han at hun minnet ham veldig om "Torill" - altså denne eksen. Det er virkelig hundre år siden de var kjærester, så tidligere har jeg ikke brydd meg, men når han snakker sånn om henne nå, blir det annerledes, fordi det minner meg på at han sa at han hadde vært så utrolig forelsket i henne, men aldri i meg

Herregud. 
Han gjør virkelig sitt YPPERSTE for å holde deg på tå hev?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Djiiisus jeg blir matt. Så i går, etter at du ble lei deg for det forleden så presterer han atter en gang å nevne henne. Har du virkelig sagt ifra i klartekst hi at du ikke ønsker henne nevnt I DET HELE TATT? 

Anonymkode: 405e9...93b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Å snakke sånn til deg etterpå er ikke greit. Dette låter som en fyr som nyter å mate usikkerheten din, det gir ham en følelse av makt...

HI; tro meg, dette kommer til å ødelegge for dere. En person som nedbryter det lille som er av tillit, er ikke verd alle tårene og all smerten han påfører deg.

Anonymkode: db6c8...28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...