Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #26 Skrevet 22. juli 2022 Nå lurer jeg på hvor hun som påstår at alle lyver for å fremstå perfekte er? Anonymkode: 9f799...329
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #27 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nå lurer jeg på hvor hun som påstår at alle lyver for å fremstå perfekte er? Anonymkode: 9f799...329 Ute på «joggetur» Anonymkode: 308ef...2f6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #28 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nå lurer jeg på hvor hun som påstår at alle lyver for å fremstå perfekte er? Anonymkode: 9f799...329 Vi har jo alle innrømmet her at vi er uperfekte Anonymkode: b212a...223
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #29 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Vi har jo alle innrømmet her at vi er uperfekte Anonymkode: b212a...223 Tipper hun straks kommer ilende til for å påstå at alle de som sier de er uperfekte lyver. Siden vi alle er en saueflokk med dumminger som er mindre smarte og ærlige enn henne. Anonymkode: fcf52...e74
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #30 Skrevet 22. juli 2022 Helt ærlig, og innerste dype og kanskje mørkeste sannhet? Ok: Jeg er (ulykkelig) gift og drømmer daglig om et liv med bare meg og barna. Fantaserer om at ektemannen min blir utsatt for en ulykke eller noe. Blir i ekteskapet kun på grunn av huset. Har ikke råd til å bli boende i området hvis jeg skiller meg. Er avhengig av å bo i området grunnet barnas skole og omgangskrets. Skulle ønske barna så han som den han virkelig var. Istede hjelper jeg de med å holde på «verdens bests pappa» inntrykket de har av han. Anonymkode: 40ad4...26c
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #31 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er lat, går for lang tid mellom rydding og vasking. Sløv med sengetøyet, som i grunn er rart, for en av de beste følelsene jeg vet om er å være nydusjet og så legge meg i rent sengetøy. Har kommet til et punkt nå hvor jeg er så dritt lei av å lage middag, så denne uken har vi spist take away 3(!) ganger, den andre dagen i mellom der ble det grandiosa.. Aller helst skulle jeg vunnet eurojackpoten i dag så jeg slapp å jobbe en dag til i mitt liv, da hadde jeg hatt så mye bedre tid til alt jeg VIL gjøre, og jeg hadde hatt mulighet til vaskehjelp og kokk 😂 Anonymkode: 5a262...ddd
Iiiiik Skrevet 22. juli 2022 #32 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er som Himmel og hav - god på igangsettelse og dårligere på fullføring. Er flink til å rydde, men elendig på vasking. Har en tendens til å ville si nei hver gang jeg er bedt på fest, og går ofte tidlig hjem hvis jeg først går.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #33 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er veldig rotete. Jeg bitcher helt unødvendig mot mannen min, som i hovedsak er en grei og ordentlig fyr. Jeg er litt følelsesmenneske, blir jeg blir irritert holder jeg ikke akkurat tilbake. Til gjengjeld merkes det også når jeg er i godt humør. Jeg er en kjærlig mamma og flink til å lage mat. (Selv om kjøkkenet ser ut som et bomba horehus etterpå). Anonymkode: 91cce...5fa
Kira Skrevet 22. juli 2022 #34 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er utrolig langsint, og elsker når karma kommer og biter folk i ræva. Ordentlig sjarmerende med andre ord 😂
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #35 Skrevet 22. juli 2022 Kira skrev (39 minutter siden): Jeg er utrolig langsint, og elsker når karma kommer og biter folk i ræva. Ordentlig sjarmerende med andre ord 😂 Samme her. Jeg er ikke som mange andre her. Jeg har plettfritt hjem, alltid. Er absolutt ikke lat. Men jeg har mange fordommer! Og er altså langsint. 1 plageånd fra barnskolen er alvorlig syk. (Jeg kjenner ikke personen i det hele tatt som voksne). Jeg har svært vanskelig for å synes synd på den personen! Synes personen fortjener det. Jeg er sikkert verdens verste menneske…. Anonymkode: 435f9...3df
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #36 Skrevet 22. juli 2022 Jeg misliker sterkt å dusje... Utsetter det i det lengste hvis jeg er nesten alene og ikke skal ut av huset. Men skal jeg på jobb eller på annen måte omgås folk, så dusjer jeg selvsagt! Jeg utsetter ikke andre for den uvaskede versjonen av meg. Anonymkode: 712c2...aac
Kira Skrevet 22. juli 2022 #37 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Samme her. Jeg er ikke som mange andre her. Jeg har plettfritt hjem, alltid. Er absolutt ikke lat. Men jeg har mange fordommer! Og er altså langsint. 1 plageånd fra barnskolen er alvorlig syk. (Jeg kjenner ikke personen i det hele tatt som voksne). Jeg har svært vanskelig for å synes synd på den personen! Synes personen fortjener det. Jeg er sikkert verdens verste menneske…. Anonymkode: 435f9...3df Plettfritt hjem og mange fordommer her også. Min ukjente tvilling kanskje?
prekæs Skrevet 22. juli 2022 #38 Skrevet 22. juli 2022 Bedreviter og vrang. Tar aldri feil, unnskylder aldri, kranglete. Sitat mannen. Han har heller aldri rett.
prekæs Skrevet 22. juli 2022 #39 Skrevet 22. juli 2022 Kira skrev (2 timer siden): Jeg er utrolig langsint, og elsker når karma kommer og biter folk i ræva. Ordentlig sjarmerende med andre ord 😂 Haha. Karma er gull
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. juli 2022 #40 Skrevet 22. juli 2022 Kira skrev (17 minutter siden): Plettfritt hjem og mange fordommer her også. Min ukjente tvilling kanskje? Jeg har også et tilnærmet plettfritt hjem, men det er ikke min fortjeneste! 🤣
Luksusdyret Skrevet 22. juli 2022 #41 Skrevet 22. juli 2022 prekæs skrev (52 minutter siden): Haha. Karma er gull Jepp. Man kan lene seg tilbake og se karma i fri dressur uten å løfte en finger for å hevne seg
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #42 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er litt lat liker ikke å trene litt for glad i søtsaker liker at mannen gjør alt jeg ikke vil gjøre Er sta kan være vrang og sur hater å ta feil, og kan bli veldig bestemt er lærer, men kan være noe upedagogisk hjemme Har en tendens til å alltid få viljen min er for glad i å bruke penger … men er egentlig en hyggelig person med mange venner, så tror ikke alle vet om disse negative sidene utenom de som bor med meg eller har oppdrett meg😬🙈Mamma kaller meg bare primadonna🙊 Anonymkode: cd149...6b6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #43 Skrevet 22. juli 2022 Jeg har alltid rett. Syns igrunn det er rart at ikke andre er enig. Jeg er lat og hater rot. Men rydder ikke hver dag. Hater å bytte sengetøy, så det blir gjort for sjelden. Oppdrar ikke barna pedagogisk riktig. Jeg er rasist. Hater sex. Jeg har også masse prosjekter men blir ikke ferdig. Jeg har et forbruk som om jeg er rik. Det hadde kledd meg å ha mye penger, men det har jeg ikke. Blir missunnelig på folk som slipper å tenke på økonomien. Kan ikke forskjell på å/og, men blir forbanna da jeg ser/hører folk ikke kan kj-lyden. Når det gjelder kroppen er det øynene og håret som ser greit ut. Strekkmerker, hengepupper, hengerumpe, cellulitter, grevinneheng og en fin dobbelthake. Anonymkode: b395d...9f5
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #44 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Nå lurer jeg på hvor hun som påstår at alle lyver for å fremstå perfekte er? Anonymkode: 9f799...329 Hun har laget en tråd om at denne tråden beviser hvor late og likegyldige med tnull selvinnsikt forumbrukerene her er.... Anonymkode: 0d84a...b97
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #45 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hun har laget en tråd om at denne tråden beviser hvor late og likegyldige med tnull selvinnsikt forumbrukerene her er.... Anonymkode: 0d84a...b97 Ja, jeg så det 😂 Anonymkode: 9f799...329
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #46 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ja, jeg så det 😂 Anonymkode: 9f799...329 Lurer på hva den neste klagetråden skal handle om Anonymkode: 0d84a...b97
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #47 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Lurer på hva den neste klagetråden skal handle om Anonymkode: 0d84a...b97 Det finnes det visst ingen grenser for. Det er nesten så man kunne tro at Sanna Sarromaa har slått seg til her. Anonymkode: 9f799...329
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #48 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg er arrogant og sarkastisk og tror oppriktig at jeg skjønner bedre enn de fleste. Anonymkode: 9f4c8...2e6 Jeg også. Jeg mener innimellom helt oppriktig at jeg er omgitt av idioter, selv om jeg rent intellektuelt fatter at det ikke kan stemme. Er i tillegg lat, halvfeit, lager kun middag når barna er hjemme og har ikke vasket vinduer siden 2011. Og så er jeg langsint, Pønsker ut hevn på folk som gjorde noe slemt i forfjor; liksom. Her på forum er jeg kranglete og får energi av at debatten tar av. Anonymkode: ab085...d72
amandine Skrevet 23. juli 2022 #49 Skrevet 23. juli 2022 Fascinerende med langsinte folk, det har jeg virkelig aldri skjønt meg på. Ellers er jeg dronningen av å sette i gang men ikke fullføre. Dessverre. Det er visst irriterende, sier mannen, men han kommer jo aldri i gang engang!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #50 Skrevet 23. juli 2022 Jeg er en rotekopp, som hater rot... Må derfor ha system og faste plasser til alt. Har boden full av klær som jeg håper å passe en dag. Sjansen for at alt er utdatert og møllspist før den tid, er rimelig stor. Elsker mat, men hater å bruke tid på å lage den. Og jeg er vanvittig snarsint. Fyrer meg (innvendig) av små bagateller, men det varer i ca 2min før det er glemt. Anonymkode: 86f1a...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå