Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Ingen er perfekt, så hva er dine feil og mangler? Jeg hadde aldri kommet igjennom kvalitetskontrollen, jeg er litt lat med husarbeid, så huset har alltid litt rot, jeg er ikke pedagogisk korrekt i oppdragelsen av barna og jeg er ikke spesielt flik til å lage mat fra bunnen. Dessuten er jeg halvfeit og magen henger som ei pløse, men det kan jeg fikse… Hva med deg? Anonymkode: 308ef...2f6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er arrogant og sarkastisk og tror oppriktig at jeg skjønner bedre enn de fleste. Anonymkode: 9f4c8...2e6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (1 minutt siden): Du beskriver meg 🤣🤣 Hahaha! Bra vi er fler Anonymkode: 308ef...2f6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er kritisk! Utad er jeg positiv og grei. Inni meg ler jeg innimellom rått… Anonymkode: 01985...b07
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er arrogant og sarkastisk og tror oppriktig at jeg skjønner bedre enn de fleste. Anonymkode: 9f4c8...2e6 Så lenge du ikke blir motsagt, så stemmer det Anonymkode: 308ef...2f6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 Samme som HI og LillaGorilla - svært dårlig på husarbeid og litt for glad i god mat og søtsaker og litt for lite glad i trening. Det med å være kronisk rotete plager meg faktisk litt, men tydeligvis ikke nok til å skjerpe meg. Anonymkode: be3f4...7f2
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 Jeg har en kropp som fungerte greit til jeg var 35 år, etterpå gikk alt galt så jeg burde vel egentlig ikke vært avla på, men det var for sent... Hadde jeg vært en hest hadde jeg nok blitt svartpølse for lengst 😉 Jeg er litt usosial, og derfor føler jeg meg innimellom litt ensom, men det er jo min egen feil 🙈 Jeg føyer meg litt for mye noen ganger og er nok litt konfliksky. Jeg er flinkere til å bruke penger enn til å tjene dem Anonymkode: 9181f...c15
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er dessverre ekstrem rotete. Jeg låser ikke døren når jeg går hjemmefra for at ikke noen skal stjele noe,jeg låser så ingen skal se hvor rotete det er. Men må bare skjerpe meg kraftig for til neste år flytter jeg sammen med kjæresten. Jeg utredes foresten for ADD så det kan jo være en mulig forklaring. Det er veldig vanskelig å ha noe som helst organisert egentlig. Anonymkode: b212a...223
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er bortskjemt, mannen fikser alt jeg spør om. Han er typen som holder opp døra, kjører hvis jeg ikke vil, handler og henter. Det er to ting han setter pris på, oppmerksomhet og god mat. Det gjør jeg litt ekstra ut av hvis jeg ønsker at han skal fikse noe for meg eller jeg har gjort en blemme og ikke vil at han skal irritere seg over det 🙈 Ellers er jeg ganske bedagelig, snuser og kan gå tre dager uten å dusje hvis ikke jeg skal noe. Jeg har forresten bestått kvalitetskontroll, så helt udugelig er jeg ikke, jeg får unna ting når jeg MÅ 😂 Når jeg ikke må derimot… Anonymkode: 2b9b7...c11
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg er bortskjemt, mannen fikser alt jeg spør om. Han er typen som holder opp døra, kjører hvis jeg ikke vil, handler og henter. Det er to ting han setter pris på, oppmerksomhet og god mat. Det gjør jeg litt ekstra ut av hvis jeg ønsker at han skal fikse noe for meg eller jeg har gjort en blemme og ikke vil at han skal irritere seg over det 🙈 Ellers er jeg ganske bedagelig, snuser og kan gå tre dager uten å dusje hvis ikke jeg skal noe. Jeg har forresten bestått kvalitetskontroll, så helt udugelig er jeg ikke, jeg får unna ting når jeg MÅ 😂 Når jeg ikke må derimot… Anonymkode: 2b9b7...c11 Kvinnelist kalles vel det... smart. Anonymkode: 9f4c8...2e6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er veldig lat og bedagelig. Hvis jeg er hjemme alene lar jeg alt flyte.Henger ikke opp jakka mi engang. 😅 Anonymkode: 4e690...f28
Luksusdyret Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 Har ikke talent for som helst, men fortsetter og fortsetter å prøve til jeg oppnår det samme som andre oppnår med 6 ganger mindre innsats. Asosial, sexavhengig og klarer ikke å ta imot dritt med et smil. Svært lite pent ansikt og stygg, uformelig kropp grunnet gjennomgåtte svangerskap og kronisk sykdom.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #14 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er sabla dårlig til å stave. Ikke dysleksi eller noe, men jeg sliter med alle de typiske vanskelige ordene. Når jeg ikke har tilgang til stavekontroll blir det helt krise. I tillegg er huset fullt av rot og støv, men det høres ut som det er helt standard 😅 Anonymkode: d2e8f...b2e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #15 Skrevet 22. juli 2022 Jeg hater husarbeid og er en skippertak person. MEN nå jeg gjør det så tar jeg alt og blir krakilsk og manisk. Nåde den som kommer i veien. (Har ADHD da). Mellom skippertaka kan det flyte bra her. Jeg gjør ofte ting i siste liten på jobb også. Jeg klarer ikke å komme i gang før jeg må. Jeg er elendig på å lage skikkelig middag, livredd for å prøve noe nytt (ikke spise, men å teste nye oppskrifter) Jeg synes det er helt ok om ungene spiser brød til middag (takk og lov leste jeg en sak med en ernæringsfysiolog som sa at brød til middag går helt fint så lenge ungene får i seg det de trenger) Jeg liker ikke andre mennesker så godt, synes de aller fleste mennesker er drit kjedelig. Ellers så tror jeg at mange mennesker ikke blir klok på meg, jeg vet jeg er en raring. Anonymkode: b8503...c2d
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 Jeg bobler over av irritasjon på innsiden, og smiler på utsiden. Usikker på om jeg blir gjennomskuet, men får tilbakemelding på at folk ser på meg som positiv og blid.. Anonymkode: 00ce7...b0e
Himmel og hav Skrevet 22. juli 2022 #17 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er mye bedre på å starte prosjekter enn å avslutte dem. Jeg gyver løs på husmaling, graving av bed, felling av trær, strikkeprosjekter og annet håndarbeid, og når det bare er litt kjedelige saker igjen, så kan det godt bli liggende en stund. Jeg har ett vindu igjen å male på huset (til mitt forsvar så er det litt bratt, skrått alle veier og kronglete og jeg hater stiger). Resten var ferdig for tre uker siden, så malespann og koster står fortsatt klart i garasjen. Jeg har flere strikkeprosjekter som mangler festing av tråder eller å sy i knapper. Ei jakke har jeg faktisk brukt i ett år uten å ha fått satt i knapper, men jeg savner knappene hver gang jeg har den på.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #18 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er fryktelig politisk ukorrekt. Sier akkurat det som passer meg og synes f.eks pride er noe tull. I år ble jeg enda litt mer rasist pga skytingen i Oslo. Jeg er elendig på å bytte sengetøy kan ligge flere måneder i samme sengetøy. Kan sitte naken rett ned i sofaen. For å nevne noe. Anonymkode: 7b311...376
HeiteH Skrevet 22. juli 2022 #19 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg er fryktelig politisk ukorrekt. Sier akkurat det som passer meg og synes f.eks pride er noe tull. I år ble jeg enda litt mer rasist pga skytingen i Oslo. Jeg er elendig på å bytte sengetøy kan ligge flere måneder i samme sengetøy. Kan sitte naken rett ned i sofaen. For å nevne noe. Anonymkode: 7b311...376 🫣
HeiteH Skrevet 22. juli 2022 #20 Skrevet 22. juli 2022 Jeg gjemmer rot i skuffer og skap og så liker jeg få personer.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #21 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er perfekt uperfekt. Det jeg skulle ønske jeg klarte å forandre er at jeg er tykk, lat og hissig. Anonymkode: 9f799...329
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #22 Skrevet 22. juli 2022 Jeg er, eller kanskje rettere kam være (moralen har bedret seg), ganske manipulerende. Nå er jeg i grunnen ganske snill og hyggelig, og har mye empati, men det stopper meg ikke alltid fra å manipulere de rundt meg til å gjøre som jeg ønsker, helt uten at de oppdager det. Ellers er jeg elendig på å bytte sengetøy og mer grundig vask av huset, men som regel får jeg lurt mann og barn (tenåringer) til å gjøre det for meg på det de tror er eget initiativ, så det ordner seg 😁 Anonymkode: bc122...b26
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #23 Skrevet 22. juli 2022 Dette er morsomt. Alle er jo kjemperare og samtidig så tror alle at andre er bedre. Vi går alle med masker😅 Anonymkode: 4e690...f28
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #24 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg er, eller kanskje rettere kam være (moralen har bedret seg), ganske manipulerende. Nå er jeg i grunnen ganske snill og hyggelig, og har mye empati, men det stopper meg ikke alltid fra å manipulere de rundt meg til å gjøre som jeg ønsker, helt uten at de oppdager det. Ellers er jeg elendig på å bytte sengetøy og mer grundig vask av huset, men som regel får jeg lurt mann og barn (tenåringer) til å gjøre det for meg på det de tror er eget initiativ, så det ordner seg 😁 Anonymkode: bc122...b26 Haha, den egenskapen misunner jeg deg 😆 Anonymkode: d2e8f...b2e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #25 Skrevet 22. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg hater husarbeid og er en skippertak person. MEN nå jeg gjør det så tar jeg alt og blir krakilsk og manisk. Nåde den som kommer i veien. (Har ADHD da). Mellom skippertaka kan det flyte bra her. Jeg gjør ofte ting i siste liten på jobb også. Jeg klarer ikke å komme i gang før jeg må. Jeg er elendig på å lage skikkelig middag, livredd for å prøve noe nytt (ikke spise, men å teste nye oppskrifter) Jeg synes det er helt ok om ungene spiser brød til middag (takk og lov leste jeg en sak med en ernæringsfysiolog som sa at brød til middag går helt fint så lenge ungene får i seg det de trenger) Jeg liker ikke andre mennesker så godt, synes de aller fleste mennesker er drit kjedelig. Ellers så tror jeg at mange mennesker ikke blir klok på meg, jeg vet jeg er en raring. Anonymkode: b8503...c2d Har også adhd og kjenner meg igjen i alt du sier. Anonymkode: cd3a6...83d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå