Gå til innhold

Jeg står som nr 1 på venteliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

På sykepleiestudie, tror dere jeg kommer inn? Er det vanlig at det blir ledige plasser?🙏🏻

Anonymkode: 52506...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Da kommer du inn! Bare å begynne å planlegge bosted osv.

Anonymkode: 1b76a...c25

Skrevet

Da kommer du sikkert inn :)

Anonymkode: 77d9c...5d0

Skrevet

Så bra, du kommer nok inn ja! Som jeg unner deg den følelsen! Du er heldig, og se frem til tiden som student! 😊

Anonymkode: 0abce...072

Skrevet

Åh, da får jeg forhåpninger🙏🏻 Jeg står som nr 8 og 13 på andre studier, tror dere det er noen sjans for dem? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Åh, da får jeg forhåpninger🙏🏻 Jeg står som nr 8 og 13 på andre studier, tror dere det er noen sjans for dem? 

Det tror jeg nok. Det er veldig mange som har søkt flere studier og som ikke har disse som førstevalg! 

Anonymkode: 0abce...072

Skrevet

Men så begynte jeg å se problemer igjen🙈 Jeg er jo hjemme i barselpermisjon frem til vinteren, vil jeg kunne si Jatakk til studiet og søke permisjon derfra i år?

Skrevet

Hør med samordna opptak 

Anonymkode: 26729...fdc

Skrevet

Bor du ved studiestedet? Det er vanlig at de tar inn flere studenter enn det er plasser, så det er ingen garanti. Snakk med opptakskontoret på studiestedet og så samordna opptak om det trengs. Når du snakker med samordna opptak må du ha alle papirer klare og gjerne klare svar fra opptakskontoret. Samordna opptak er veldig firkanta i sin saksbehandling. Om du ikke har fått plass til studiestart kan det være lurt å møte opp da, men det ville jeg også tatt opp med opptakskontoret.

Anonymkode: be09f...84a

Skrevet

Datteren til en venninne var nr 1 på venteliste i Kristiansand for noen år siden og hun kom ikke inn....

Men datteren til en annen venninne var nr 10 eller noe sånt et annet sted og kom inn.

Anonymkode: a023b...4df

Skrevet

Du har god sjanse ja. Men ei jeg kjenner var nr 1 på bioingeniør og fikk aldri plassen. 

Det som er så grådig trist, er at alle som forlater et studie stort sett gjør det når det er for seint for andre å ta plassen. 

Men tror dette skal gå bra😊

Anonymkode: 604a6...d10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...