Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Tips til ting vi kan finne på på det sentrale Østlandet? Anonymkode: b52a5...c68
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Østlandet er stort, og hva som regnes som "sentrale varierer veldig med hvor man bor. Østlandet består av: Viken, Oslo, Innlandet og Vestfold og Telemark. Ting jeg tenker kan være gøy er Tusenfryd, Badeparken i Bø i Telemark, Bjørneparken, Reptilparken i Oslo, Naturhistorisk museum i Oslo og så videre. Hva som passer dere kommer helt an på om dere har bil, og hvor dere bor Anonymkode: be935...fea
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 Jeg skjønner ikke helt disse innleggene om tips til hva å gjøre i ferien. Dere har flere barn, så hvorfor planlegger dere ikke noe på forhånd? Det er jo greit å vite hva man skal en uke og to før man drar på ferie? Anonymkode: 6787c...522
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt disse innleggene om tips til hva å gjøre i ferien. Dere har flere barn, så hvorfor planlegger dere ikke noe på forhånd? Det er jo greit å vite hva man skal en uke og to før man drar på ferie? Anonymkode: 6787c...522 På grunn av ustabil arbeidssituasjon visste jeg ikke om jeg fikk denne uka fri for bare noen uker siden. Siden det er flykaos, utgår familie nordpå, så da har jeg dessverre ingen plan. Nå var strengt talt ikke det tråden handlet om da. 🙄 Anonymkode: b52a5...c68
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 Finn en strand, ta med telt 🤩 Anonymkode: a90a9...9c7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2022 #6 Skrevet 16. juli 2022 Skogbruksmuseet på Elverum er kjekt, slå det sammen med Glåmdalsmuseet. Jeg hadde styrt unna Tusenfryd, sykt dyrt oh sykt mye folk. Hadeland Glassverk er fint, også for barn. Lekeland på Skarnes (gratis). Togmuseum eller kirkeruinene på Hamar er veldig fint! Anonymkode: a34e8...67d
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Hunderfossen Bø Sommarland Anonymkode: 2df4f...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå