Gå til innhold

Hva er det morsomste du har opplevd denne ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomste hittil var turen til Liseberg. Alle ungene her har i alle år vært anti karuseller, men denne gangen tok de alle både helix, valkyria, mechanica og loke. De har alle høydeskrekk, men det løsnet da de turte å prøve den første de var redd for. 

Anonymkode: aa41b...793

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den mest fantastiske er at vi som familie har fått reise til feriehuset vårt i utlandet for første gang på tre år! Tenåringene har virkelig lost seg med GJØRE svært lite og har vært veldig tilstede alle 4. 

Anonymkode: 9c5c3...318

Skrevet

Så langt har det morsomste vært Akvariet i Bergen. 🙂 

Anonymkode: 44404...95e

Skrevet

Da ungene og mannen kjørte gokart.  9 åringen var helt rå, og kjørte som om han har kjørt i mange år.  Det var aller første gang han kjørte. 

Anonymkode: 4d698...848

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Østerrike? Har ikke dere brukt 100.000 på et feriehus i Italia og har med dere guttenes venner dit, før guttene skal på seiltur med faren?

Anonymkode: a8b1e...20c

Kjører bil nedover og guttas venner kommer med fly. Og kjole i fjellene ? Nei , ikke akkurat. Gutta hadde nok ikke tenkt nevneverdig over bekledningen min uansett altså… de ble dog bittelitt flaue da jeg fikk mitt RICOLA øyeblikk ( selv om ingen var i nærheten)😅. Alltid hatt lyst til å gaule RIIICOOLA i alpene og nå fikk jeg sjansen. Kjolene kommer definitivt frem etterhvert, men i fjellet så er det fjellstøvler, shorts og skjorte det går i. 

Skrevet

Hat ikke hatt ferie enda, så gleder meg til den starter. Ei uke igjen nå!

Anonymkode: 02e03...8c8

Skrevet

Det beste er å ha vært på ferie alle fem, det er lenge siden sist. Den eldste har blitt hjemme og jobbet flere somre, i år var hun med. 

Skrevet

At jeg har klart å legge opp til en levelig ferie med begge ungene jeg er alene med. En med ganske store behov. I fjor satte jeg og gråt etter at de hadde sovnet for jeg var så sliten og ferien sugde big time. Nå er det lagt inn hviledager. Mulighet til å trekke seg tilbake til hus med god plass for alle. Noe avlastning for han med store behov i forkant og etterkant av ferietur. Avslutter hos mine foreldre noen uker og der har alle det bra. Det morsomste var da vi vant førstepremier tre dager på rad. En gang hver, på ulike steder. Vi som aldri vinner noe. Samt at jeg koser meg mye hjemme med pappa. Vi har vår helt egen sære humor og ler til stadighet av oss selv og hverandre ❤️

Anonymkode: d5fbd...a35

Skrevet

Hos et vennepar på mat. Ikke så mye spennende/morsomt som er skjedd. 

Anonymkode: c6f09...a9b

Skrevet

Første hengekøyetur med barna var stas. Se hvor mye de elska det, og den roen som var der vi var. At de setter ord på det "her var det rolig og deilig å være. Jeg slapper så godt av her". Er også veldig gøy å se at min eldste som er veldig kresen, har blitt så mye flinkere til å prøve nye ting. Til og med spist noe han egentlig ikke likte, fordi han ikke ville være uhøflig ovenfor vertskapet. Da blir jeg faktisk ganske stolt. Han har aldri vært uhøflig altså, men å spise noe han ikke liker hadde han ikke gjort for kort tid siden. Da hadde han heller pent sagt ifra at han ikke likte det så godt, eventuelt sagt nei takk når han ble tilbudt. Kanskje det er håp for at han snart begynner å spise mer variert? Og så elsker jeg alle små og store utflukter med familien. 

Anonymkode: fcca6...5d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...