Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Her må det være Via Ferrata. For en opplevelse. Og da svigersøster revna hele bukserompa i fornøyelsesparken og det viste seg at hu gikk kommando. Det var ikke et vakkert syn, gammel høne, men god underholdning. Blir en stund til hu hevder seg igjen. Anonymkode: 93c60...e57
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #2 Skrevet 15. juli 2022 Gøyal sommer du har hatt Anonymkode: a5913...b8f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Det morsomste hittil har vært at sas kansellerte reisen vår svært kort tid før avreise. En reise som betydde veldig mye for oss. Og sas sitter fremdeles på pengene, så det er vanskelig å finne på noe annet morsomt istedenfor reisen. Anonymkode: 48654...fc1
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Skrevet 15. juli 2022 Beste her var dagen vi hadde i bjørneparken. Har en tenåring med autisme diagnose, og han vil bare sitte inn å game eller se serier. Men han elsker dyr, og spesielt elg, så han koste seg så mye, og vi var veldig heldige og kom en dag det var få folk. Og det var så godt og se han kose seg så mye. Anonymkode: 6ff06...25f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. juli 2022 #5 Skrevet 15. juli 2022 Morsomt så langt er at begge gutta hadde en super innstilling og ikke minst storkoste seg på gåtur i går i fjellet her i Østerrike. Kjempefin dag med godt humør.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 Hadde bord på restaurant med perfekt utsikt til et show her en kveld. 4 familier sammen. Vi danset og sang og koste oss. Helt fantastisk stemning. Har også likt veldig godt å gå fra stranda for liten drikke-og snackspause i strandbaren. Øl eller paraplydrinkar på de voksne og virgin drinks og pommes-frites til barna (ungdommen). Deilig stemning rundt bordet med mange familier sammen. Anonymkode: eb44f...0c2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Det morsomste var faktisk da katten dyppet halen i vannglasset til min datter og så så fantastisk furten ut etterpå. Vi fikk sånn latterkrampe at vi hadde vondt i magen i flere timer. Ingen stor greie, men det ble hysterisk morsomt for oss som var der. Anonymkode: a8b1e...20c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det morsomste hittil har vært at sas kansellerte reisen vår svært kort tid før avreise. En reise som betydde veldig mye for oss. Og sas sitter fremdeles på pengene, så det er vanskelig å finne på noe annet morsomt istedenfor reisen. Anonymkode: 48654...fc1 Hvis det var det morsomste lurer jeg på hva dere har gjort ellers i ferien. Anonymkode: a8b1e...20c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hvis det var det morsomste lurer jeg på hva dere har gjort ellers i ferien. Anonymkode: a8b1e...20c Går det an å være mer kjip eller? Har du så mye spennende å komme med selv? Latterlig kommentar. Selv har jeg ikke opplevd det morsomste enda i ferien. fordi jeg fortsatt jobber. Sen ferie i år 😊 Anonymkode: 470f1...849
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Går det an å være mer kjip eller? Har du så mye spennende å komme med selv? Latterlig kommentar. Selv har jeg ikke opplevd det morsomste enda i ferien. fordi jeg fortsatt jobber. Sen ferie i år 😊 Anonymkode: 470f1...849 Tråden er vel ikke ment ironisk, kommentaren var da helt grei. Anonymkode: 80070...53d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Tråden er vel ikke ment ironisk, kommentaren var da helt grei. Anonymkode: 80070...53d Ups Her trodde jeg etter å ha lest svarene, at tråden nettopp var ironisk. Holdt jammen på å svare at det morsomste var at jeg glemte å drikke kaffen mens den var varm, så når jeg husket å drikke den, så var den blitt kald. Og det smakte så ekkelt. Fnis Anonymkode: ce55d...480
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 Jeg er nygift, og svever fortsatt på rosa skyer, så denne sommerferien har bare vært fantastisk, alt har vært morsomt. Spesielt minnerik var nok noen dager i Bergen hvor vi besøkte venninnen min og hennes mann. Ble mye latter og god mat og drikke i de sene nattetimer. Anonymkode: 607f9...01d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Morsomt så langt er at begge gutta hadde en super innstilling og ikke minst storkoste seg på gåtur i går i fjellet her i Østerrike. Kjempefin dag med godt humør. Østerrike? Har ikke dere brukt 100.000 på et feriehus i Italia og har med dere guttenes venner dit, før guttene skal på seiltur med faren? Anonymkode: a8b1e...20c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Østerrike? Har ikke dere brukt 100.000 på et feriehus i Italia og har med dere guttenes venner dit, før guttene skal på seiltur med faren? Anonymkode: a8b1e...20c De kjører ned og tar sikkert en pause. Skal du stalke og kritisere må du få med deg alt Anonymkode: 452cc...650
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): De kjører ned og tar sikkert en pause. Skal du stalke og kritisere må du få med deg alt Anonymkode: 452cc...650 Skjønner, og så får de gitt guttene noen vakre feriepenger av mor i Alpene i pen kjole og hatt, omtrent som i "Sound of music" 😊. Vennene kan jo komme senere eller kanskje de er på vei hjem. Anonymkode: a8b1e...20c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Skjønner, og så får de gitt guttene noen vakre feriepenger av mor i Alpene i pen kjole og hatt, omtrent som i "Sound of music" 😊. Vennene kan jo komme senere eller kanskje de er på vei hjem. Anonymkode: a8b1e...20c Herregud 😂 Anonymkode: ce55d...480
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #17 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Skjønner, og så får de gitt guttene noen vakre feriepenger av mor i Alpene i pen kjole og hatt, omtrent som i "Sound of music" 😊. Vennene kan jo komme senere eller kanskje de er på vei hjem. Anonymkode: a8b1e...20c Ja, kanskje det. Er ikke det hyggelig? Anonymkode: 452cc...650
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #18 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har ikke tatt ferie enda, men det morsomste hittill i sommer er at jenta mi endelig har lært å svømme. Det er så gøy! Anonymkode: 59e97...e1a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #19 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Ja, kanskje det. Er ikke det hyggelig? Anonymkode: 452cc...650 Jo? Anonymkode: a8b1e...20c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #20 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Østerrike? Har ikke dere brukt 100.000 på et feriehus i Italia og har med dere guttenes venner dit, før guttene skal på seiltur med faren? Anonymkode: a8b1e...20c Hva i alle dager er det med deg da? Anonymkode: 4e625...812
Kira Skrevet 15. juli 2022 #21 Skrevet 15. juli 2022 Det morsomste hittil i ferien er at ungene har prøvd seg på surfing i ganske store bølger. Litt skummelt, men mest morsomt. Vi skal også hit, men pga hetebølge for øyeblikket venter vi en uke eller to. Det tror jeg kan bli skikkelig morsomt for både små og store http://pasareladerelleu.es/
Himmel og hav Skrevet 15. juli 2022 #22 Skrevet 15. juli 2022 Det haha-morsomste hittil har vært å jobbe dugnad på hytta med svigerinne. Selve jobbinga var ikke så gøy, men vi har en litt egen humor og lager vår egen moro.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #23 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har vært på ekstrem gjørmespeiderleir og mestret det! barna vi hadde med taklet det og jeg syns faktisk noe av krisene vi hadde (manngard med bøtter for å tømme leirområder for vann) var morsomme, å ha sett at så mange kan stå sammen å hjelpe til. OG at vi stod å sang og ble kjent. helt utrolig gøy og for en ferieopplevelse ut over det vanlige da! Dog litt forbi gøy av og til når det stod på som verst for enkelte.. Anonymkode: c12b1...11c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2022 #24 Skrevet 15. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært på ekstrem gjørmespeiderleir og mestret det! barna vi hadde med taklet det og jeg syns faktisk noe av krisene vi hadde (manngard med bøtter for å tømme leirområder for vann) var morsomme, å ha sett at så mange kan stå sammen å hjelpe til. OG at vi stod å sang og ble kjent. helt utrolig gøy og for en ferieopplevelse ut over det vanlige da! Dog litt forbi gøy av og til når det stod på som verst for enkelte.. Anonymkode: c12b1...11c Det var jeg med på for mange år siden også. Det er mulig det var morsommere etterpå enn da det sto på som verst, men det er et veldig godt minne. 😁 Anonymkode: a8b1e...20c
tante grusom master of law Skrevet 15. juli 2022 #25 Skrevet 15. juli 2022 Vi har hittil hatt en fin ferie, og noe av det beste har vært noe så enkelt som å kose med sauene som går på fjellet ved hytta, sammen med yngstemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå