Gå til innhold

Kan barnehagen klippe neglene til barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

«Hvorfor er du aggressiv! Hvorfor er du ute etter meg! Hvorfor skal du ta meg!»

Bu-fucking-hu. Jo, du er fornærma og beskytter egoet ditt. Men egoet er ikke så viktig, barnet er viktigere. Sett fokus der i stedet. 

Anonymkode: a9381...2a5

Jeg syns synd i deg. Håper morgendagen blir bedre for deg. Du svarer svært frekt.

Anonymkode: 085e4...3c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns synd i deg. Håper morgendagen blir bedre for deg. Du svarer svært frekt.

Nei, jeg svarer deg saklig. Du liker bare ikke å bli ansvarliggjort selv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Her er det kun du som er tragisk i ditt forsøk på å trykke ned andre. Et lite og ubetydelig menneske som neppe betyr noe for noen. 

Anonymkode: 07436...9bd

Merkelig at mennesker kan svare som de gjør her inne. Enig med deg. Ikke rart det er krig i verden 😔

Skrevet

Gud hjelpe... Kom nå bare hit med den ungen, så skal jeg klippe negler! 

Denne tråden er virkelig noe av det dummeste, og mest tafatte jeg har lest. En femåring får neglene klippet når foresatte bestemmer det. Ferdig snakka. 

Anonymkode: ce8bc...10c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Denne tråden er virkelig noe av det dummeste, og mest tafatte jeg har lest. En femåring får neglene klippet når foresatte bestemmer det. Ferdig snakka. 

Endelig ett fornuftig menneske her! 

Anonymkode: df2d5...92e

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nei, jeg svarer deg saklig. Du liker bare ikke å bli ansvarliggjort selv. 

Saklig? Eneste jeg husker er at jeg tar feil, er fornærmet og påståelig om at jeg er perfekt. At jeg ikke tar ansvar for barnet mitt. Det er ikke saklig. Det er noe du har tolket. Du kan ikke vite hva jeg gjør og ikke. Og du kan ivertfal ikke vite hva jeg føler

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det var dessverre ikke mulig! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det var dessverre ikke mulig! 

Jo det fullt mulig! Du må bare slutte å være så tafatt!

Anonymkode: df2d5...92e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Saklig? Eneste jeg husker er at jeg tar feil, er fornærmet og påståelig om at jeg er perfekt. At jeg ikke tar ansvar for barnet mitt. Det er ikke saklig. Det er noe du har tolket. Du kan ikke vite hva jeg gjør og ikke. Og du kan ivertfal ikke vite hva jeg føler

Men du TAR jo feil når du sier det er umulig å klippe negler på et barn. Å dytte jobben videre på barnehagen er synonymt med å ikke ta ansvar. Og du er beviselig fornærmet når du begynner å gape om at andre «går etter deg». Og du skryter veldig av hvilken perfekt mor du er ellers i tråden. Barnet er så snilt og du selv er så snill og alt det der, så jeg har mine ord i behold.

Hva du ellers føler skiter jeg faktisk i. Få fingeren ut og ta grep om det som må gjøres! 

• 9 måneder senere...
Skrevet

Hi her.

Har enda ikke fått klippet han. Ene neglen har tilogmed løsnet. Han spyr hver gang jeg prøver.

I dag tok jeg på han Emla krem. Prøvde å lokke med ALT MULIG. Han spydde og slo meg veldig hardt i ryggen flere ganger. 

Jeg aner virkelig IKKE hva jeg skal gjøre 

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Hi her.

Har enda ikke fått klippet han. Ene neglen har tilogmed løsnet. Han spyr hver gang jeg prøver.

I dag tok jeg på han Emla krem. Prøvde å lokke med ALT MULIG. Han spydde og slo meg veldig hardt i ryggen flere ganger. 

Og det er her du velger å søke hjelp?

Anonymkode: 9052a...c50

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Hi her.

Jeg ville kontaktet helsesøster/lege/ annet helsepersonell som kan hjelpe. Dette er på ingen måte greit, hverken for deg eller han. 

Skrevet
Blop skrev (11 minutter siden):

Jeg ville kontaktet helsesøster/lege/ annet helsepersonell som kan hjelpe. Dette er på ingen måte greit, hverken for deg eller han. 

Har gjort det før. Legen sa at han ikke hadde hørt om problemstillingen før. Men nå skrev jeg ny e konsultasjon pga er så desperat! 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

.

Anonymkode: 07436...9bd

?

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Og det er her du velger å søke hjelp?

Anonymkode: 9052a...c50

Her også ja

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...