Gå til innhold

Hvor ble tråden min av?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden du poster som anonym kan jeg ikke gi ett direkte svar, men alle slettede eller skjulte tråder befinner seg i en egen tråd øverst på ris&ros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (24 minutter siden):

Siden du poster som anonym kan jeg ikke gi ett direkte svar, men alle slettede eller skjulte tråder befinner seg i en egen tråd øverst på ris&ros.

Det er ikke sant. Jeg (som ikke er HI) spurte om hvorfor tyske medier skrev at det var galt å rapportere om russiske overgrep i Ukraina-forumet. Det slettet du uten at du skrev noe om det i "slettede tråder".

Anonymkode: 18631...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (3 timer siden):

Siden du poster som anonym kan jeg ikke gi ett direkte svar, men alle slettede eller skjulte tråder befinner seg i en egen tråd øverst på ris&ros.

Ok. Takk for svar. Hva betyr skjult tråd? Er det det samme som slettet? 

Anonymkode: bb3ee...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ok. Takk for svar. Hva betyr skjult tråd? Er det det samme som slettet? 

Anonymkode: bb3ee...3ab

Det betyr at andre ikke får tilgang til tråden. De pleier være skjult for at en moderator skal få gått gjennom kommentarene når det trenges.

Anonymkode: 18631...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det betyr at andre ikke får tilgang til tråden. De pleier være skjult for at en moderator skal få gått gjennom kommentarene når det trenges.

Anonymkode: 18631...7c1

Ok. Takk. 

Anonymkode: bb3ee...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 10.7.2022 den 16.02):

Det er ikke sant. Jeg (som ikke er HI) spurte om hvorfor tyske medier skrev at det var galt å rapportere om russiske overgrep i Ukraina-forumet. Det slettet du uten at du skrev noe om det i "slettede tråder".

Anonymkode: 18631...7c1

Jeg svarte deg i den tråden, og forklarte at du hadde misforstått totalt den tyske linken du hadde lest, og at både det du skrev i hovedinnlegget ditt og tittelen derfor var svært misvisende. Linken du kom med sa noe helt annet enn du trodde, og derfor skrev jeg først et svar til deg for å oppklare - slik at det du hadde skrevet ikke skulle spre seg som en falsk nyhet. Og så rapporterte jeg tråden din for feilinformasjon om krigen og ba moderator om å slette tråden.

Anonymkode: a1a8d...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg svarte deg i den tråden, og forklarte at du hadde misforstått totalt den tyske linken du hadde lest, og at både det du skrev i hovedinnlegget ditt og tittelen derfor var svært misvisende. Linken du kom med sa noe helt annet enn du trodde, og derfor skrev jeg først et svar til deg for å oppklare - slik at det du hadde skrevet ikke skulle spre seg som en falsk nyhet. Og så rapporterte jeg tråden din for feilinformasjon om krigen og ba moderator om å slette tråden.

Anonymkode: a1a8d...06b

Tråden var borte når jeg så etter den, så det fikk jeg ikke med meg. Men da misforsto jeg, takk. Likevel, jeg har ingen problemer med at tråden ble borte. Det jeg har problemer med er at @Admin hevder at "alle tråder som slettes blir nevnt i tråden om tråder som er låst eller slettet". Det er jo ikke sant. Nå vet både du og jeg at den tråden er blitt borte uten at @Admin skrev noe om det i den tråden om tråder som er låst eller slettet.

Anonymkode: 18631...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Tråden var borte når jeg så etter den, så det fikk jeg ikke med meg. Men da misforsto jeg, takk. Likevel, jeg har ingen problemer med at tråden ble borte. Det jeg har problemer med er at @Admin hevder at "alle tråder som slettes blir nevnt i tråden om tråder som er låst eller slettet". Det er jo ikke sant. Nå vet både du og jeg at den tråden er blitt borte uten at @Admin skrev noe om det i den tråden om tråder som er låst eller slettet.

Anonymkode: 18631...7c1

Det kommer også litt ann på når du sjekka. Noen tråder blir automatisk skjult når de blir rapportert nok ganger, da er det ikke alltid tråden blr oppdatert før en stund etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjult for moderering betyr slettet eller at de ikke kommer tilbake? 

Anonymkode: bb3ee...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Skjult for moderering betyr slettet eller at de ikke kommer tilbake? 

Anonymkode: bb3ee...3ab

Det betyr, i 99% av tilfellene, at tråden er skjult for vanlige brukere men ikke for moderator, slik at moderator skal få tid til å gå gjennom kommentarene og gjort noe med de som bryter mot reglene. Når tråden har vært moderert så vil den som regel åpnes igjen.

Anonymkode: 18631...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...