Gå til innhold

Kommentar på moderering - delt fra "Når bestemor er barnsligere enn ungene. Gi meg styrke."


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Admin skrev (3 timer siden):

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt og avsporinger.

Admin

Det er ikke «brukerdebatt» å påpeke at jeg selv forholder meg til innholdet i hovedinnlegget, mens en annen dikter opp nytt innhold. Det var mitt siste innlegg her i tråden, og det brøt INGEN regler. Hva er det som gjør at du syns du kan slette innleggene mine uten grunn? 

Anonymkode: eb380...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Det er ikke «brukerdebatt» å påpeke at jeg selv forholder meg til innholdet i hovedinnlegget, mens en annen dikter opp nytt innhold. Det var mitt siste innlegg her i tråden, og det brøt INGEN regler. Hva er det som gjør at du syns du kan slette innleggene mine uten grunn? 

Anonymkode: eb380...d32

Det stemmer det første du skriver, ditt innlegg var ikke brukerdebatt, det var derimot svar på et slettet innlegg og dermed del av en lengre avsporinger som startet med brukerdebatt.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (6 timer siden):

Det stemmer det første du skriver, ditt innlegg var ikke brukerdebatt, det var derimot svar på et slettet innlegg og dermed del av en lengre avsporinger som startet med brukerdebatt.

Admin

Bla, bla. Usaklig moderering. Jeg har oppført meg helt fint i denne tråden og finner meg ikke i at du sletter innlegg som ikke bryter reglene! Det er ikke greit. 

Anonymkode: eb380...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Bla, bla. Usaklig moderering. Jeg har oppført meg helt fint i denne tråden og finner meg ikke i at du sletter innlegg som ikke bryter reglene! Det er ikke greit. 

Anonymkode: eb380...d32

Finner deg ikke i😂😂hva vil du gjøre med det?

For øvrig hører kommentarer til modereringen under ris og ros. Siden du er så opptatt av å ha alt riktig. 

Anonymkode: 86cfb...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Finner deg ikke i😂😂hva vil du gjøre med det?

For øvrig hører kommentarer til modereringen under ris og ros. Siden du er så opptatt av å ha alt riktig. 

Anonymkode: 86cfb...3f5

Jeg er ikke opptatt av å ha alt riktig, jeg er opptatt av at mine innlegg ikke bryter noen regel.

Det er ikke mot reglene å sitere Admin. 

Anonymkode: eb380...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Bla, bla. Usaklig moderering. Jeg har oppført meg helt fint i denne tråden og finner meg ikke i at du sletter innlegg som ikke bryter reglene! Det er ikke greit. 

Anonymkode: eb380...d32

Innlegget du postet var direkte ett svar på ett regelbrudd, regelbruddet blir såklart slettet, og da står innlegget uten noen som helst sammenheng med resten av tråden og er dermed en avsporing. Avsporinger blir slettet om de er i så stort omfang som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Admin skrev (På 10.7.2022 den 15.08):

Innlegget du postet var direkte ett svar på ett regelbrudd, regelbruddet blir såklart slettet, og da står innlegget uten noen som helst sammenheng med resten av tråden og er dermed en avsporing. Avsporinger blir slettet om de er i så stort omfang som her.

Og ett innlegg (mitt) er et kjempeomfang...?

Anonymkode: 42739...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...