tante grusom master of law Skrevet 13. juli 2022 #26 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Hele dagen har jo gått når du er ferdig med din «start på dagen».😆 Anonymkode: b4980...dda Og? Har det ikke travelt.
frk Nilsen Skrevet 13. juli 2022 #27 Skrevet 13. juli 2022 Kaffe alene og noe hyggelig på TV f.eks en episode av mandelmannens gård. Hvis det fortsatt er livløst tar jeg enten en løpetur eller en gåtur alene med en lydbok på øret eller god musikk.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #28 Skrevet 13. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hotellfrokost med godt brød Anonymkode: 25130...1d6 Foretrekker å spise så lite brød som mulig, jeg, når jeg først har mulighet til å spise hotellfrokost... 😉 Anonymkode: c978c...6cb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #29 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Foretrekker å spise så lite brød som mulig, jeg, når jeg først har mulighet til å spise hotellfrokost... 😉 Anonymkode: c978c...6cb Hva har det med noe som helst å gjøre…? Hun svarer på det hi spør om, hva som er beste starten på dagen i ferien. Ingen trenger dine kommentarer på hvordan andre liker å starte dagen på ferie. Anonymkode: 5e856...fdf
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #30 Skrevet 14. juli 2022 Morgensex. Godt å starte dagen som nypult. Blir i så godt humør av det. Hverdagen ellers er så hektisk at morgensex er forbeholdt ferier og fridager. Anonymkode: 84cb5...d31
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #31 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hva har det med noe som helst å gjøre…? Hun svarer på det hi spør om, hva som er beste starten på dagen i ferien. Ingen trenger dine kommentarer på hvordan andre liker å starte dagen på ferie. Anonymkode: 5e856...fdf Næmen? Feil fot først ut av senga i dag? Anonymkode: c978c...6cb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #32 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Næmen? Feil fot først ut av senga i dag? Anonymkode: c978c...6cb Nei, det er ingen direkte sammenheng mellom å lure på hensikten med et intetsigende svar på et spørsmål og det å være i dårlig humør. Hvorfor trakk du den konklusjonen? Hun liker brød, det krever ingen svar av deg på at du foretrekker noe annet enn brød. Anonymkode: 5e856...fdf
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #33 Skrevet 14. juli 2022 Sove så lenge jeg vil. Ha sex, enten i sengen eller i dusjen, deretter, ikke gjøre en dritt. Anonymkode: 84c0f...1ef
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #34 Skrevet 14. juli 2022 Jeg foretrekker å starte dagen klokken fem, shine hele huset med moppen, som oftest tar jeg vinduene også. Etter det vil jeg ta Besseggen på en times tid, før jeg så tar en lang og deilig dusj. Med det samme den er ferdig, nyter jeg hjemmebakt brød (setter deigen kvelden i forveien), drikker litt kaffe og slapper av maks tjue minutter. Så bærer det rett på SATS for en treningsøkt. Da er klokken rundt 10 og resten av huset våkner. SÅ deilig! ❤️ Anonymkode: 2b70c...956
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #35 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg foretrekker å starte dagen klokken fem, shine hele huset med moppen, som oftest tar jeg vinduene også. Etter det vil jeg ta Besseggen på en times tid, før jeg så tar en lang og deilig dusj. Med det samme den er ferdig, nyter jeg hjemmebakt brød (setter deigen kvelden i forveien), drikker litt kaffe og slapper av maks tjue minutter. Så bærer det rett på SATS for en treningsøkt. Da er klokken rundt 10 og resten av huset våkner. SÅ deilig! ❤️ Anonymkode: 2b70c...956 Ja det er litt samme inntrykk jeg også får når jeg leser her😆. (Regner med at du tuller). Utrolig mange som er ute å løper og trener tidlig om morningen. Før resten av familien våkner. Gjør så mange faktisk det?? Anonymkode: b4980...dda
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #36 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg foretrekker å starte dagen klokken fem, shine hele huset med moppen, som oftest tar jeg vinduene også. Etter det vil jeg ta Besseggen på en times tid, før jeg så tar en lang og deilig dusj. Med det samme den er ferdig, nyter jeg hjemmebakt brød (setter deigen kvelden i forveien), drikker litt kaffe og slapper av maks tjue minutter. Så bærer det rett på SATS for en treningsøkt. Da er klokken rundt 10 og resten av huset våkner. SÅ deilig! ❤️ Anonymkode: 2b70c...956 Bruker du seriøst en hel time på Besseggen? På tide å trene seg opp litt kanskje? 😆 Anonymkode: 5e856...fdf
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #37 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Jeg foretrekker å starte dagen klokken fem, shine hele huset med moppen, som oftest tar jeg vinduene også. Etter det vil jeg ta Besseggen på en times tid, før jeg så tar en lang og deilig dusj. Med det samme den er ferdig, nyter jeg hjemmebakt brød (setter deigen kvelden i forveien), drikker litt kaffe og slapper av maks tjue minutter. Så bærer det rett på SATS for en treningsøkt. Da er klokken rundt 10 og resten av huset våkner. SÅ deilig! ❤️ Anonymkode: 2b70c...956 Good one! 🙂 Anonymkode: 79970...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå