Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Hvilke følelser vekker han/henne i deg? Blir du glad i behandleren? Fascinert eller beundrer du den? Anonymkode: 172c0...ae1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Får lyst til å kjøpe blomster! Nei, kødda. Ingen følelser. Anonymkode: db000...049
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Gjennom åtte år i terapi med to ulike behandlere, tror jeg jeg var innom det meste på følelsesspekteret overfor dem. Fra tiltrekning til raseri. Det er ganske vanlig å projisere ulike følelser på terapeuten, og vi snakket om det som en del av behandlingen. Anonymkode: 93740...7e2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvilke følelser vekker han/henne i deg? Blir du glad i behandleren? Fascinert eller beundrer du den? Anonymkode: 172c0...ae1 Til å begynne med ingen følelser, bare en ukjent dame foran meg og litt merkelig stemning. Å skulle sitte der og prate med henne var veldig rart syntes jeg. Følte vel først at hun var veldig annerledes type enn meg og at vi sikkert ikke kom til å få så god kontakt. Men etterhvert som tiden gikk og vi ble vant til hverandre og jeg har delt stadig mer, hun har støttet meg gjennom flere tunge perioder og vanskelige situasjoner og vært veldig tålmodig og forståelsesfull så har vi fått veldig god kontakt. Og det viser seg at vi ikke er så ulike som jeg trodde først. Hun vekker fine, gode følelser i meg og jeg har nok på en måte blitt glad i henne nå etter mer enn 1 år med ukentlig behandling. Hun vekker gode følelser i meg fordi jeg føler meg så akseptert, forstått og trygg hos henne. Jeg føler meg god nok og verdt noe når hun lytter, snakker og stiller spørsmål og ser på meg med et interessert og vennlig blikk. Jeg kan liksom føle med hele meg at hun forstår meg og vil meg vel og det gjør at jeg har gode følelser tilbake til henne. Anonymkode: dbdb5...b19
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Har vært hos to. Det er de som blir fascinert og som beundrer meg. Jeg hadde gode samtaler med en av dem da. Anonymkode: 2870b...910
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Min psykolog er på alder med far lin, så jeg kjenner veldig på den at han er den faren jeg aldri fikk da jeg voks opp! Anonymkode: c01a0...206
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 Jeg er i hvertfall glad i psykologen min. Har gått hos en annen før som jeg ikke fikk noen gode følelser for, men hun jeg går til nå ble jeg ganske fort glad i. Anonymkode: dbdb5...b19
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #8 Skrevet 9. juli 2022 Jeg har blitt veldig glad i psykologen min. Han har hjulpet meg så utrolig mye så kjenner på en stor takknemlighet. Anonymkode: d4bc6...387
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #9 Skrevet 9. juli 2022 Litt fascinerende er han jo, men ingen beundring. Han er ti år eldre og en bitteliten, skalla type 😅. Men han kjenner til mye av det jeg har opplevd og har en god måte å sortere de tankene. Jeg tenker litt utenom normalen, aldri følt at jeg passer inn. Litt godt å lufte det uten å føle seg dømt nedenom og hjem. Anonymkode: 8f4f0...909
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #10 Skrevet 9. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Litt fascinerende er han jo, men ingen beundring. Han er ti år eldre og en bitteliten, skalla type 😅. Men han kjenner til mye av det jeg har opplevd og har en god måte å sortere de tankene. Jeg tenker litt utenom normalen, aldri følt at jeg passer inn. Litt godt å lufte det uten å føle seg dømt nedenom og hjem. Anonymkode: 8f4f0...909 Ikke undervurder små skalla menn sier jeg bare! Har DE psykologisk innsikt er de blant de du kan stole mest på 🙂 jeg har en følelse av at du forstår hva jeg mener. Men helt sikker er jeg ikke. Anonymkode: 2870b...910
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #11 Skrevet 9. juli 2022 Jeg både er psykolog og går til psykolog. Har en enorm takknemlighet ovenfor psykologen min. Han kan mye om det jeg har strevd med og har vært (og er) en uvurderlig støtte i en krevende livsprosess. Anonymkode: f2f7d...516
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #12 Skrevet 9. juli 2022 Jeg gikk i traumeterapi hos ei superdyktig dame. Jeg kjente etter hvert at jeg følte på en slags venninnerelasjob til psykologen min. Jeg vet også nok om projisering av følelser og "fellen" om å utvikle positive følelser for noen som hjelper, støtter og bygger deg opp i vanskelige tider. Én du føler forstår deg som ingen andre og får deg til å reflektere på en ny måte. Jeg snakket ikke med psykologen om det, for jeg følte jeg var såpass bevisst "fellene" man kan gå i som pasient og hadde kontroll på at det ikke utviklet seg i en negativ retning. Anonymkode: 20669...007
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #13 Skrevet 10. juli 2022 Hva betyr projisering av følelser? HI Anonymkode: 172c0...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå