Gå til innhold

Helt idiotisk å holde seg våken i 36 timer i strekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg rekke et fly, og må derfor være i bilen på vei mot flyplassen seinest kl 2 om natta, så da tenker jeg, er det egentlig vits i å sove i natt i det hele tatt? Jeg kan heller sove på hotellet neste natt. Eller er det veldig dumt med tanke på helsa mi? Hva vil evt skje med meg da?

Anonymkode: a4555...a8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

I morgen skal jeg rekke et fly, og må derfor være i bilen på vei mot flyplassen seinest kl 2 om natta, så da tenker jeg, er det egentlig vits i å sove i natt i det hele tatt? Jeg kan heller sove på hotellet neste natt. Eller er det veldig dumt med tanke på helsa mi? Hva vil evt skje med meg da?

Anonymkode: a4555...a8f

Hvordan får du det til å bli 36 timer?

Anonymkode: f837f...204

Skrevet

Det fjør jeg ofte, jobber som nattevakt. Ikke alltid jeg har mulighet til å sove etter nattevakt eller før.

Anonymkode: fd69f...20e

Skrevet

Med tanke på at du skal kjøre bil, ja det er idiotisk. Du vil ha redusert oppmerksomhet å kan egentlig sammenligne reaksjonsevnen din med å kjøre i beruset tilstand.  Hadde du kjørt kollektivt er det samme, men å utsette deg selv og andre fir fare er idiotisk.

Anonymkode: fb110...504

Skrevet

Du kan vel sove på flyet og litt midt på dagen når du kommer fram?

Anonymkode: bfe92...aed

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Med tanke på at du skal kjøre bil, ja det er idiotisk. Du vil ha redusert oppmerksomhet å kan egentlig sammenligne reaksjonsevnen din med å kjøre i beruset tilstand.  Hadde du kjørt kollektivt er det samme, men å utsette deg selv og andre fir fare er idiotisk.

Anonymkode: fb110...504

Eh? Hun kjører jo ikke etter 36 timer. Hun kjører klokka 2 om natten. Jeg regner med at hun stod opp mellom klokka 6 og 8 i dag, så det er ikke en gang 24 timer...

Anonymkode: c3e1a...f25

Skrevet

Du skal kjøre bil, så ja du må sove litt først. Ikke føy deg inn i rekken over enda en død i trafikken i år eller være grunnen til at noen dør. Ikke rart det blir mange ulykker når folk tenker slikt.

Anonymkode: 176fb...c82

Skrevet

Hæ? Det er jo ikke 36 timer?

Anonymkode: 51b07...b6f

Skrevet

Ja, det er dumt. Litt søvn er alltid bedre enn ingen søvn. 

Anonymkode: a57ac...024

Skrevet

Er du vant til å døgne? For hvis ikke, ville jeg ha prøvd å sove litt. 

Anonymkode: 221de...eaa

Skrevet

Bed Rull gir deg vinger. Den (sukkerfrie) hjelper i alle fall meg med å holde meg på alerten når jeg skal kjøre etter å ha fått for lite søvn.

14731327_806991569440426_511430735746470

Anonymkode: 4d86c...f74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...