Gå til innhold

Håpløs moderering!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et langt og saklig innlegg i tråden "Hvilket sosioøkonomisk miljø tilhører dere?". Svaret er nå slettet. Jeg holdt meg helt saklig i det og tok hele tiden utgangspunkt i det HI selv skrev, og det andre brukere skrev i tråden.

Dere tillater at HI starter en tråd som hun bruker for å rakke ned på andre, men aksepterer ikke saklige svar til dette og det hun selv velger å ta opp i løpet av tråden.

Slik Hi selv valgte å bli usaklig og gå rett i personangrep på andre ble det umulig å skrive en konstruktivt oppsummerende svar uten å påpeke alle de logikske bristene i HIs egne svar og resonnement gjennom tråden.

Det er dessuten HI selv som gjentatte ganger i løpet av tråden har tatt opp at hun føler hun ikke forstår, ikke passer inn og at ingen forstår henne, at hun føler seg utenfor. Da har Hi selv åpnet for saklige svar på dette!

Når dere nå velger å slette også mitt saklige og konstruktive svar, da blir modereringen rett og slett på et slikt nivå at dere dreper alt engasjement man måtte ha for forumet! Dere HAR muligheten til å bare fjerne enkeltsitater når disse er brudd på forumreglene, men likevel la resten av svaret fra den som skriver, når resten av det svaret var relevant til trådens tema og det HI selv skriver. Når dere velger å slette alt, og ikke gå inn og moderere dette, da er det elendig moderering!

Moderator/admin. har tidligere skrevet at dere har mulighet til å slette kun enkeltsitater uten å slette svaret. Når dere ikke gjør det når man i svaret ellers har holdt seg helt til alt det HI selv tar opp, det ødelegger forumet og engasjement. Det er ikke mulig å ta en slik moderering seriøst!

Jeg forventer faktisk at dere gjenoppretter det svaret jeg skrev. Det er helt greit og rett at dere sletter de siterte svarene, som var direkte personangrep fra HIs mot andre brukere side, i mitt svar. Det forsvarer på ingen måte at dere så sletter hele svaret.

Anonymkode: e7a78...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...