Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 I stedet for å opprette egne tråder om temaet? Hva er vitsen med det? Selvsagt er det et viktig tema å diskutere , men hvorfor gjøre det i tråder som ikke omhandler det? Det er nesten utelukkende i andres tråder det blir et tema og trådene ryddes på grunn av regelbrudd … hvorfor ? Anonymkode: b7595...d58
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Er det bare når det gjelder reising og miljø det er et problem? Hva med tråder som kuppes med andre temaer? Anonymkode: ca025...685
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det bare når det gjelder reising og miljø det er et problem? Hva med tråder som kuppes med andre temaer? Anonymkode: ca025...685 Åpenbart er det et problem i andre tråder også og spørsmålet er jo det samme da. Hvorfor ikke lage egne tråder? Det gidder man ikke…. Anonymkode: b7595...d58
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Det er alltid en viss grad av avsporing, og litt får vi tåle Så lenge det ikke blir for mye og sporer av helt. En kommentar eller tre får vi vel fint takle? Når det derimot blir en ny diskusjon i tråden så blir det jo feil. I en av trådene jeg opprettet ble det veldig mye avsporing, og jeg syns det ble underholdende og håpet den ikke ble ryddet. Da var det ikke noe alvorlig tema da, så det gikk bra. Den ble heldigvis stående. Anonymkode: a33d2...43e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er alltid en viss grad av avsporing, og litt får vi tåle Så lenge det ikke blir for mye og sporer av helt. En kommentar eller tre får vi vel fint takle? Når det derimot blir en ny diskusjon i tråden så blir det jo feil. I en av trådene jeg opprettet ble det veldig mye avsporing, og jeg syns det ble underholdende og håpet den ikke ble ryddet. Da var det ikke noe alvorlig tema da, så det gikk bra. Den ble heldigvis stående. Anonymkode: a33d2...43e Spørsmålet mitt står; hvorfor ikke opprette egne tråder om feks klima i stedet for å kuppe tråder om camping eller charterferie ? Anonymkode: b7595...d58
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Åpenbart er det et problem i andre tråder også og spørsmålet er jo det samme da. Hvorfor ikke lage egne tråder? Det gidder man ikke…. Anonymkode: b7595...d58 Er det noe mer problem med det temaet enn andre temaer? Det kan ikke jeg se i hvert fall. Eller er det bare at de miljø trådene treffer en nerve hos deg. Anonymkode: ca025...685
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Spørsmålet mitt står; hvorfor ikke opprette egne tråder om feks klima i stedet for å kuppe tråder om camping eller charterferie ? Anonymkode: b7595...d58 Og svaret mitt står. Anonymkode: a33d2...43e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er det noe mer problem med det temaet enn andre temaer? Det kan ikke jeg se i hvert fall. Eller er det bare at de miljø trådene treffer en nerve hos deg. Anonymkode: ca025...685 Jeg ble inspirert på grunn av en annen tråd. Derfor ble akkurat dette et eksempel. Det svares fortsatt ikke på det jeg lurer på.., hvorfor ikke opprette egne tråder? Er det for å skape temperatur ? Anonymkode: b7595...d58
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg ble inspirert på grunn av en annen tråd. Derfor ble akkurat dette et eksempel. Det svares fortsatt ikke på det jeg lurer på.., hvorfor ikke opprette egne tråder? Er det for å skape temperatur ? Anonymkode: b7595...d58 Ok. Jeg skrev at veldig få her viser interesse for miljøet. Da vil de garantert ikke delta i en tråd om det. Dette forumet tar i det store og hele lite alvorlige temaer for seg. Da vil vel noen bare pirke litt borti oss da. Og det har vi ikke vondt av spør du meg. Anonymkode: a33d2...43e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg ble inspirert på grunn av en annen tråd. Derfor ble akkurat dette et eksempel. Det svares fortsatt ikke på det jeg lurer på.., hvorfor ikke opprette egne tråder? Er det for å skape temperatur ? Anonymkode: b7595...d58 Den tråden ble ikke kuppet, man kupper ikke en tråd med 1-2 innlegg. Anonymkode: ca025...685
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #11 Skrevet 5. juli 2022 Klima er ikke avsporing. Reising og klima henger sammen Anonymkode: 6b091...ba7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #12 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Klima er ikke avsporing. Reising og klima henger sammen Anonymkode: 6b091...ba7 Ikke i en tråd hvor noen snakker om camping eller ber om råd til destinasjon i Hellas. Er diskusjonen hvordvidt man bør fly til ferien eller ta tog så er jeg enig med deg. Hvis du spør om Kreta er et godt valg så blir det avsporing å diskutere klima. Anonymkode: b7595...d58
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #13 Skrevet 5. juli 2022 Det var ingen avsporing, det var relatert til tema. Det blir litt sånn her: - Er Crocs harry? - Adidas-slipperser er mer harry, for tærne vises i dem. Ingen avsporing altså, selv om man trekker inn andre ting enn hva hi gjorde. Trådene her blir ekstremt intetsigende om man ikke kan trekke inn andre faktorer enn hva hi nevner. Anonymkode: 60139...f99
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #14 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Klima er ikke avsporing. Reising og klima henger sammen Anonymkode: 6b091...ba7 Det er en avsporing i en tråd der HI vil ha tips på reisen. Skal vi begynne med veganer-spam i alle tråder om kjøttretter, AA-innlegg i alle vintråder og kristent preken i alle tråder om sex utenfor ekteskap? Anonymkode: b6dd5...0a4
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #15 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er en avsporing i en tråd der HI vil ha tips på reisen. Skal vi begynne med veganer-spam i alle tråder om kjøttretter, AA-innlegg i alle vintråder og kristent preken i alle tråder om sex utenfor ekteskap? Anonymkode: b6dd5...0a4 Det gjøres jo allerede Anonymkode: ca025...685
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #16 Skrevet 5. juli 2022 Klima er drit kjedelig uansett. Anonymkode: a816e...b75
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #17 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Det gjøres jo allerede Anonymkode: ca025...685 Og det er like mye avsporing i strid med reglene. Anonymkode: b6dd5...0a4
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2022 #18 Skrevet 5. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg ble inspirert på grunn av en annen tråd. Derfor ble akkurat dette et eksempel. Det svares fortsatt ikke på det jeg lurer på.., hvorfor ikke opprette egne tråder? Er det for å skape temperatur ? Anonymkode: b7595...d58 Oftest er det jo en sammenheng mellom det som står fra før i en tråd og det folk skriver. Miljøaspekter er jo for eksempel vesentlig når det gjelder alle typer reiser og annet forbruk. En kommentar om at du ikke bør kjøpe en rød bommulsgenser fordi rødt er umoderne og at du ikke bør kjøpe en bommulsgenser fordi det fører til store klimautslipp er like relevante hvis spørsmålet var "bør jeg kjøpe denne?". Anonymkode: a563d...faf
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2022 #19 Skrevet 6. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det er en avsporing i en tråd der HI vil ha tips på reisen. Skal vi begynne med veganer-spam i alle tråder om kjøttretter, AA-innlegg i alle vintråder og kristent preken i alle tråder om sex utenfor ekteskap? Anonymkode: b6dd5...0a4 Nettopp!!! Anonymkode: b7595...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå