Gå til innhold

Sykehuset avviste henvisning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var for 2 uker siden på tidlig ultralyd hos en privat gynekolog. Nå er jeg rundt 11 uker på vei. Gynekologen fant en cyste på 4-5 cm på den andre eggstokken min og mente dette trengte oppfølgning for å sjekke at den ikke endret seg eller ble større og sendte derfor en henvisning til sykehuset jeg tilhører. De avviste den. Da tok jeg kontakt med legen min og han mente også at sykehuset skulle ta hånd om dette siden de ikke har mulighet til å følge opp dette på legekontoret. Derfor sendte han en henvisning også. Den ble avvist den også. Altså, hvordan mener sykehuset at jeg skal følge opp dette da? Jeg har klaget til sykehuset, men har ikke hørt noe enda. Mener de virkelig at jeg skal betale for å få fulgt opp dette privat? Selv mener jeg jo at dette burde blitt dekket av det offentlige. Jeg har jo et reelt behov her. Sykehuset begrunnet det med at det bare er kvinner over 35 som får tilbud om tidlig ultralyd, men jeg trodde at man fikk oppfølging hvis man hadde medisinsk behov. Henvisningene var begrunnet med dette så forstår ikke hvorfor de har avvist begge. Er jeg helt på jordet her eller hva tenker dere?

Anonymkode: d2b8f...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...