Gå til innhold

Frykter vi er på runde to med corona..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Forrige runde var d mange som testet i halsen og nesen. 
Hva gjør man nå? 
Må vel på apoteket for å kjøpe tester. Vi har kreft hos besteforeldre så må passe ekstra på.

Anonymkode: d55df...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi lever som vanlig. Ikke nødvendig å teste. Uansett kan dere holde dere unna besteforeldre hvis de er syke, en vanlig forkjølelse kan være skummelt for dem uansett.

Anonymkode: f0282...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Forrige runde var d mange som testet i halsen og nesen. 
Hva gjør man nå? 
Må vel på apoteket for å kjøpe tester. Vi har kreft hos besteforeldre så må passe ekstra på.

Anonymkode: d55df...b46

Ja, tester i både hals og nese. Det skal apotek personell gi beskjed om, da det ikke står på pakken

Anonymkode: 0c22c...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke teste i det heletatt så fremt det ikke er veldig viktig å få vite at det er akkurat korona dere har. Hold dere unna besteforeldre når dere har symptomer uansett hva slags virus det er så er dere trygge. 

Anonymkode: cc933...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Forrige runde var d mange som testet i halsen og nesen. 
Hva gjør man nå? 
Må vel på apoteket for å kjøpe tester. Vi har kreft hos besteforeldre så må passe ekstra på.

Anonymkode: d55df...b46

Det er mange som selger koronatester, her selger omtrent alle matbutikker, Normal, bensinstasjoner, sparkjøp, vita og kommunen deler ut gratistester.

Anonymkode: 535c2...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runde nummer her også og vi har tatt både i hals og nese. Var slapp i noen dager i forkant, syk 1 døgn med hoste, feber, dårlig pust og hodepine. Frisk som en fisk etter 1 uke.Testen kjøpte jeg på Rema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (På 4.7.2022 den 10.17):

Forrige runde var d mange som testet i halsen og nesen. 
Hva gjør man nå? 
Må vel på apoteket for å kjøpe tester. Vi har kreft hos besteforeldre så må passe ekstra på.

Anonymkode: d55df...b46

Jeg har Korona nå, testet bare i nesen. 

Her får man gratis tester på kommunehuset.

Anonymkode: ee6bd...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 4.7.2022 den 10.17):

Forrige runde var d mange som testet i halsen og nesen. 
Hva gjør man nå? 
Må vel på apoteket for å kjøpe tester. Vi har kreft hos besteforeldre så må passe ekstra på.

Anonymkode: d55df...b46

Gjør det likt først i halsen, så i nesen. Den varianten som er her nå er forferdelig. Testet positivt på onsdag og er i elendig form. Så hvis det er likt hos dere ville jeg vært veldig forsiktig med besteforeldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 4.7.2022 den 11.19):

Du trenger ikke teste i det heletatt så fremt det ikke er veldig viktig å få vite at det er akkurat korona dere har. Hold dere unna besteforeldre når dere har symptomer uansett hva slags virus det er så er dere trygge. 

Anonymkode: cc933...d16

Selvfølgelig bør man teste! Innleggelsene på intensiv øker kraftig nå

Anonymkode: 69e7a...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone77 skrev (10 timer siden):

Gjør det likt først i halsen, så i nesen. Den varianten som er her nå er forferdelig. Testet positivt på onsdag og er i elendig form. Så hvis det er likt hos dere ville jeg vært veldig forsiktig med besteforeldrene.

Jeg har vært i ganske grei form, tross korona, ikke alle blir skikkelig dårlige heldigvis. Men enig i at man skal være forsiktig rundt de med nedsatt forsvar.
 

Angående det å teste i hals og så nese, jeg fikk beskjed at det ikke var så lurt, da halsen kan ha bakterier du ikke skal få inn i nesa. Nå virker det som andre type infeksjoner kan blusse opp rett etter en runde korona, så man bør kanskje være litt forsiktig med det. 

Anonymkode: fea69...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...