Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Skremmende. De lurer på om han har kun gått etter kvinner, siden et mannlig vitne snakket med han uten å bli skutt. - Som efterforsker ville jeg have en hypotese om, at det så måske kunne være en såkaldt "incel". Ofte en ung mand, der lever i ufrivilligt cølibat og har et problem med kvinder og er sur på kvinder. Kan det være en, der går efter kvinder og derfor ikke skyder efter manden? siger Jens Møller, der er tidligere drabschef i Københavns Politi. https://nyheder.tv2.dk/live/2022-07-03-skyderi-i-fields-storcenter Anonymkode: 3a573...4a2
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Den lange linjen er et kontinuum av kontrollbehov - fra forbudte aborter til drepte kvinner. Anonymkode: ee1d3...a85
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 En av de drepte er i alke fall en mann i førtiårene. De to andre er unge mennesker 😭 Kjøpesenteret var jo fullt av ungdom som skulle til konsert. Anonymkode: a1f65...64d
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 Menn er også drept, så det ødelegger for den teorien. Anonymkode: 66230...b6e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 Jeg blir ikke sjokkert lenger. Jeg blir ikke engang forbauset. Men det er fælt for de som er tilstede når det skjer. Det er nok ikke noe mange kommer over med det første, om noengang. Anonymkode: 56e81...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå