Gå til innhold

Dere som har hatt siste versjon av covid, hvordan var formen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare litt snørrete og sår hals, ellers merker jeg lite. Har time hos legen i morgen og fikk nyss om covid i gjengen til eldste, så tok en test for å være på sikre siden. 
 

Gikk det kjapt over hos dere? 

Anonymkode: 89708...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To i familien her har det. Ene er skikkelig dårlig med feber og hele pakka. Den andre har ikke feber, men forkjølet og mye hodepine og slapp.

Anonymkode: 5ba35...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti dager med feber, fremdeles veldig slapp 4,5 uke etter jeg fikk det. Det at jeg er blitt såpass langvarig dårlig kommer nok av at jeg midt i sykdommen også måtte gjennom større fysiske belastninger over mange dager som ikke kunne unngås. Pga. kronisk sykdom er jeg ikke vaksinert, men kjenner til friske personer som har tre vaksinedoser som har fått det like hardt, og både vaksinerte og uvaksinerte som har fått det veldig lett. Ser ut for meg som om det er veldig individuelt hvem som blir dårlig og ikke av dette, og at vaksinene har mindre å si med denne varianten av viruset.

Anonymkode: 14e36...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tett i nesa, snørrete og slapp. Hosta litt. Følte meg vel litt uggen. Har tre vaksiner, og er i risikogruppa. Akkurat blitt frisk nå, ble positiv torsdag, men hadde nok hanglet noen dager allerede da.

Anonymkode: 48b8d...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sår hals på onsdag, og nå har jeg sår hals og hoster. Ikke hatt feber og ikke noe særlig vondt i hodet. Fikk positiv test i går kveld.

Anonymkode: fd3ac...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan endelig jeg oppsummere hvordan det var 😅 Er nesten helt bra nå, klør fremdeles noe i halsen og hoster på natten, men ikke sårt. Har produsert abnorme mengder snørr noen dager. Smakssansen er helt forstyrret. Alt smaker såpe og metall, føles som jeg har tungen dekket i sånn bruspulver. Ikke fullt så fremtredende nå som det var, så håper det går over snart, selv om det rent praktisk bidro med å ta vekk ett par kilo til strandsesongen 😂 Ingen feber, lite verk i kroppen. Litt ør og svimmel noen dager. 

Anonymkode: 89708...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...