Gå til innhold

Inspirert: Hva er absolutt krav til en mann du skal ha et langvarig forhold til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se bort fra ikke voldelig og sånt som er helt uaktuelt for alle. Hva må krever du?

Anonymkode: ea96d...5d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han ikke er lat, ikke Frp'er og har normal intelligens. 

Anonymkode: 3729f...041

Skrevet

At han vil ha ett barn til.

At han er tolmodig med sønnen min fra tidligere forhold og at han viser interesse for å bli kjent med barnet mitt. At han kan finne på ting med meg og barnet selv om han kanskje ikke syns det er så gøy.

Ærlighet! Å at han er trofast.

Anonymkode: f22a4...1c2

Skrevet

Jeg har ikke så mange ‘må ha’, de fleste har sine gode og interessante sider selv om de ikke er de samme som meg. 

Han må ha jobb, være samfunnsengasjert, tåle å bli motsagt og ha fine (sunne) tenner  

Men han kan ikke røyke, stemme FrP, mene at homofile må roe seg ned, ha lange negler eller være belærende. 

Anonymkode: 02e39...028

Skrevet

Om jeg ble singel NÅ.
Store barn (vil ikke være i småbarnstid nå som mine er store). Jeg vil heller ikke ha en som er barnløs (godt voksne mennesker uten barn har ofte vanskeligheter med å forstå konseptet prioritere barn) Fast jobb, eie egen bolig, ryddig forhold til eks. Nogenlunde likt ståsted politisk. Humor er ekstremt viktig. Sporty men ikke en som MÅ trene hver dag. En økonomi som matcher min, ha råd til ferie, gå ut og spise osv.

Før jeg fikk barn selv var lista en annen da. Da ville jeg IKKE ha en med barn. 

Anonymkode: 44ead...f1f

Skrevet

At jeg liker å være sammen med ham og han liker å være sammen med meg.

Skrevet

Min liste ville inkludere:

Humor, kjapt hode, dannelse, sterke allmennkunnskaper og selvsikkerhet

Store barn

Ryddighet i økonomi, forhold til alkohol og forhold til ekser og barn

Ingen psykiske problemer 

Minst 6 år høyere utdannelse 

Skrevet

Ingen juging. Absolutt ingen. 

Ut over det så har jeg dumpa fyrer av litt ulike grunner; selvopptatthet og egoisme er blant dem. Impotens er slitsomt. Dårlige holdninger og rasistisk verdenssyn gidder jeg ikke. Og så ville jeg synes det var plagsomt hvis han var urenslig.

Anonymkode: d243a...762

Skrevet

At han er normalt oppegående og har en jobb, orden på boforhold og økonomi. At han er snill og har litt humor, tar vare på seg selv, dvs har normal hygiene og et ok kosthold/fysisk form. Han må ikke ha noen ekstreme politiske holdninger som rasistiske tendenser, i mot homofili osv, men være normalt tolerant og gjerne litt samfunnsengasjert og miljøbevisst.

Anonymkode: deb60...544

Skrevet

Erfaringsmessig faller jeg bare for svært intelligente menn. Han måtte være ferdig med gamle forhold,  nøktern i livsstil, orden i økonomien, lite materialistisk, gavmild, ha god selvfølelse og en humor som passet med min. En perfekt beskrivelse av min mann 😊.

Anonymkode: f52ed...03c

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet

Han må være snill, ha humor og evnen til å le av seg selv.

Han må være glad i meg, arbeidsom og raus.

Han kan ikke stemme FRP eller ha holdninger jeg ikke kan akseptere som rasisme, homofobi, konspirasjons-vas etc. 

Han må ha ryddig økonomi og et avklart forhold til rus. 

Skrevet

Skjønner ikke det der med Frp...🤔

Anonymkode: 5de94...6ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ikke si det, da kommer forumpoliti og sier at du avsporer 😁

Anonymkode: e9038...7ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Bare skjønner det ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Bare skjønner det ikke. 

Må du skjønne det da?

Anonymkode: f1cd2...875

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ikke for å fyre opp under avsporingen, men det heter altså "å spore av". Ikke "å avspore".

Skrevet

At han elsker meg. Vil være med meg. Viser interesse. At han er en lidenskapelig elsker. At han aksepterer barna mine. 

Anonymkode: 4e6e3...d91

Skrevet

Store barn og ingen ønske om flere barn er det viktigste. Jeg har barn som er i alderen til å begynne å flytte ut, så det er uaktuelt for meg å flytte sammen med noen som vi må endre rutiner hjemme for. Jeg orker ikke dette en gang til, jeg ble samboer med ny mann og bonusbarn når mine unger ble små. Det fungerte veldig greit når alle ungene var små, men når alle ble større ble ting vanskelig når vi ikke hadde helt samme syn på oppdragelse og det også var en mor som oppdro anderledes enn oss. Så kan godt få meg kjæreste, men uaktuelt å dele bolig med en mann før alle unger er ute av hus. 

Han må også ha litt like verdier som meg på de fleste områder. Ulike kan vi være og bær være, men grunnverdiene bør være ganske like. 

Har vel noen kriterier ang utseende og andre ting, men slikt vet jeg ikke har så mye å si når amors piler treffer. 

Anonymkode: cddee...d11

Skrevet

Ingen suging, og være fornøyd med det. 

Anonymkode: 11017...d5b

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Se bort fra ikke voldelig og sånt som er helt uaktuelt for alle. Hva må krever du?

Anonymkode: ea96d...5d7

1. renslighet

2. ha orden på økonomien

3. være glad i barn og dyr

4. være empatisk

5. ikke være anti vaksiner og tro på konpriasjon teorier

6. vet at Korona finnes

7. Tar avstand fra rasisme og annet hat kriminalitet

8.. fast jobb

9. Smart

10. god personlighet

det er det viktigste

Anonymkode: 1d77e...313

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 3.7.2022 den 13.12):

Bare skjønner det ikke. 

Vil du ha det forklart?

Å stemme på FrP viser at man har et dårlig menneskesyn. Ikke kompatibelt med et forhold.

Anonymkode: d243a...762

Skrevet

Abolutte krav tror jeg kan endre seg i løpet av livet, alt etter hvordan man selv utvikler seg og hvem man møter.

Skjærer man bort det aller meste, så er noenlunde samme verdier, respekt for andre, lojalitet, omtanke og gjensidige følelser det som er viktigst. Alt annet kan være mer og mindre viktig, alt etter hvor man er i livet, hva man ønsker seg, og hvem man møter.

Anonymkode: bed4a...39d

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 3.7.2022 den 14.02):

For min del handler det om at vi i så fall har grunnleggende ulike verdier. 

Anonymkode: 7c9e0...4d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...