Gå til innhold

Hvorfor er det frekt å spør?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Dessuten kan en jo ikke si ja til noen og nei til andre. Hadde jeg selv svart ja, så hadde det plutselig vært fire andre voksne og flere barn her nå og dager fremover. Det kan jeg ikke si frister da jeg har ting å gjøre også. 

Anonymkode: 72df1...466

Klart du kan si ja til noen og nei til andre. 

Anonymkode: 4cbaa...c83

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Klart du kan si ja til noen og nei til andre. 

Nei jeg syns ikke at jeg kan det. Jeg har to nære venninner som er velkommen hvor som helst og når som helst. Bortsett fra dem så vil jeg ikke "rangere" venner, og hvem som er velkomne og ikke så lenge det ikke er planlagt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei jeg syns ikke at jeg kan det. Jeg har to nære venninner som er velkommen hvor som helst og når som helst. Bortsett fra dem så vil jeg ikke "rangere" venner, og hvem som er velkomne og ikke så lenge det ikke er planlagt. 

Rart. Du har jo allerede rangert. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Rart. Du har jo allerede rangert. 

Alle vet at vi er nære, og alle vet at de ikke betyr så mye meg som disse to. Det er ikke noen hemmelighet eller noe de ikke forstår. Alle har den eller de som er nærmest. Andre betyr omtrent det samme, selv om jeg liker noen bedre enn andre. Det er ikke noe jeg ønsker å demonstrere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvis noen har ett feriehus i Kr.sand, og noen har lyst på ferie i dyreparken, kan en vel spør om å låne? En må selvsagt regne med å betale for seg, men noen kroner for å bidra med mat/strøm o.l. blir billigere enn hotell! 

Det skal være en ganske tett relasjon med gjentjenester før dette er ok i mine øyne. Man blir fort veldig lei av forespørsler om man har bolig nær populære feriesteder, og her spørres det utelukkende for å utnytte beliggenheten og ikke for samvær med eierne. 

Skrevet
Mostly Harmless skrev (1 time siden):

Det skal være en ganske tett relasjon med gjentjenester før dette er ok i mine øyne. Man blir fort veldig lei av forespørsler om man har bolig nær populære feriesteder, og her spørres det utelukkende for å utnytte beliggenheten og ikke for samvær med eierne. 

Vi har familie i utlandet og får ganske ofte forespørsler om de kan bo hos oss noen dager eller en uke når de er på norgesferie. Vi sier nesten bestandig ja, men vi regner også med at vi kan bo hos dem når vi besøker familie.

Anonymkode: 6ea18...50c

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hva foregår i hodet ditt når du bare må kommentere slikt? 

Anonymkode: 98d89...0ef

Eneste jeg tenkte på også etter å ha lest innlegget. Det heter: " å spørre".

Anonymkode: 9462f...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...