Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #26 Skrevet 30. juni 2022 It's all about me skrev (2 timer siden): Skjønner dem godt jeg, uansett yrke er det bittert når ferien blir ødelagt og penger går tapt. Det er ikke bare influensere som reagerer slik, tusenvis av "vanlige" gjør også det. Det er bare så utrolig mye enklere for influensere og andre kjendiser å nå ut i media. Dette. Etter flere ødelagte ferier på rad forstår jeg at folk er fortvilte. Anonymkode: 29816...c2d
Ekspatt Skrevet 30. juni 2022 #27 Skrevet 30. juni 2022 At SAS suger, råder det vel ingen tvil om. Jeg synes ikke det er vanskelig å forstå at folk blir fortvilte når ferien går i vasken, og jeg har troa på at en del mennesker klarer å være mye mer sint og fortvilte over krig, sykdom og sult, og likevel også bli sinte og lei seg over avlyst ferie. Jeg kjenner faktisk opptil flere som klarer å ha flere tanker i hodet samtidig, og som ikke sammenligner utfordringene. Influensere er så useriøse at det er kvalmende å se hvor mye makt de har i visse kretser. Samtidig kan både jeg og andre velge hvilke nettsider vi bruker, og på samme måte som at vi kan velge bort SAS, kan vi velge bort klikkhore-VG som skriver om nettopp influensere og deres supermegafortvilte pårørende.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #28 Skrevet 30. juni 2022 Ekspatt skrev (Akkurat nå): At SAS suger, råder det vel ingen tvil om. Jeg synes ikke det er vanskelig å forstå at folk blir fortvilte når ferien går i vasken, og jeg har troa på at en del mennesker klarer å være mye mer sint og fortvilte over krig, sykdom og sult, og likevel også bli sinte og lei seg over avlyst ferie. Jeg kjenner faktisk opptil flere som klarer å ha flere tanker i hodet samtidig, og som ikke sammenligner utfordringene. Influensere er så useriøse at det er kvalmende å se hvor mye makt de har i visse kretser. Samtidig kan både jeg og andre velge hvilke nettsider vi bruker, og på samme måte som at vi kan velge bort SAS, kan vi velge bort klikkhore-VG som skriver om nettopp influensere og deres supermegafortvilte pårørende. Min nest siste opplevelse med SAS var under snøstormen da vi ble sittende fast i Tromsø på vei nordover. Vi fikk beskjed om at neste fly ikke gikk før om 24 timer, og at det var fullt på hotell og camping. Så fikk vi SMS fra SAS om at vi oppfordres til å ordne overnatting privat. De gadd heller ikke å ordne busser til passasjerene. Så vi måtte ut med 11 000 kroner i leiebil for å komme oss hjem. Etter denne episoden har jeg null sympati med SAS what so ever. Anonymkode: 29816...c2d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #29 Skrevet 30. juni 2022 7 hours ago, Anonym bruker said: Jeg tror det er på tide å avvikle influenserbransjen. Akkurat det har jeg ment lenge, for det er en så høl i hue-bransje som får meg til å gremmes. Nå går moren til en av influenserne ut og hyler opp om at ferien måtte avbestilles. Hun er rasende og vil ikke "tilgi" SAS. Er det på det nivået den intellektuelle kapasiteten er? Jeg skjønner godt at folk blir skuffet pga avlyst ferie, men når du som godt voksen dame tar det som et personlig slag og ikke vil tilgi SAS? Gå å gjem deg, som det ble sagt i gamle dager. Dette er jo bare ett av mange corny utspill fra folk i den rosa delen av bransjen da. Få influensere vekk. Please. Anonymkode: 57d3c...12d ja herregud for noe sutring. skulle ikke vært lov til og klage på sånne ting i avisa Anonymkode: 58280...511
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #30 Skrevet 30. juni 2022 Jeg lurer fremdeles på hvilken influencer den dama er moren til? Anonymkode: cc2ad...697
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #31 Skrevet 30. juni 2022 9 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg lurer fremdeles på hvilken influencer den dama er moren til? Anonymkode: cc2ad...697 jørgine sin mor Anonymkode: 58280...511
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #32 Skrevet 30. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): jørgine sin mor Anonymkode: 58280...511 Er det forventer at man skal vite hvem Jørgine er? 🙈 Anonymkode: b6af4...3e6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2022 #33 Skrevet 30. juni 2022 Just now, Anonym bruker said: Er det forventer at man skal vite hvem Jørgine er? 🙈 Anonymkode: b6af4...3e6 ja 😂 Anonymkode: 58280...511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå