Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Selvom de egentlig ønsker det. Tanker? Anonymkode: c25a2...f38
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Det skal jo litt til å finne noen som du vil ha hundre prosent og som vil ha deg like mye? Vi skal være såpass kresen at vi ikke bare skal ha "en kjæreste", vi skal ha en som faktisk gjør oss godt og gjør oss til større og bedre mennesker, ikke bare en som fyller et tomrom i livet. Det kan ta tid og år. Men ta det litt lett - ha det gøy med det livet du har og ha noen affærer der du er, og vips når du ikke tenker over det kan det plutselig være noe som varer. Anonymkode: ae43d...5e6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det skal jo litt til å finne noen som du vil ha hundre prosent og som vil ha deg like mye? Vi skal være såpass kresen at vi ikke bare skal ha "en kjæreste", vi skal ha en som faktisk gjør oss godt og gjør oss til større og bedre mennesker, ikke bare en som fyller et tomrom i livet. Det kan ta tid og år. Men ta det litt lett - ha det gøy med det livet du har og ha noen affærer der du er, og vips når du ikke tenker over det kan det plutselig være noe som varer. Anonymkode: ae43d...5e6 "Pul rundt og vips så har du en kjæreste"? Anonymkode: 34986...4f1
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): "Pul rundt og vips så har du en kjæreste"? Anonymkode: 34986...4f1 Nei? Må du gjøre det så vulgært? Anonymkode: ae43d...5e6
Luksusdyret Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 For min del har jeg slitt fordi jeg er stygg. Dessverre er utseende fortsatt det første menn legger merke til, særlig når du er yngre. For en stund siden fant jeg en mann som er både tusen ganger kjekkere og har alle andre kvaliteter som jeg ser etter i en mann. Og han elsker meg for den jeg er. Jeg vil si at det å finne sjelevenn beror mye på flaks. Du kan være så fantastisk du bare vil, men likevel være ensom. Eller et hespetre med horder av beundrere.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 VeslePesle skrev (3 minutter siden): Dessverre er utseende fortsatt det første menn legger merke til, særlig når du er yngre. For en stund siden fant jeg en mann som er både tusen ganger kjekkere Godt du ikke er slik som legger merke til utseendet da. Anonymkode: 34986...4f1
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #7 Skrevet 29. juni 2022 Dette er faktisk litt interessant synes jeg, og de siste årene har jeg fulgt to venninner på hver sin ferd her. Begge var single, barnløse og uttrykte ønske om partner og barn. Men der stoppet også all likhet. Hun ene er ganske privat av seg, litt stille og mer av typen "skjer det så skjer det" og innrømmer at selv om hun egentlig ønsker seg kjæreste, så trives hun også godt alene. Hun ser helt vanlig ut, og gjør ytterst sjeldent noe forsøk på å gjøre seg selv mer fysisk attraktiv. Hun andre var nettopp kommet ut av et forhold, og hatet å være alene. Så hun gikk aktivt inn for å finne seg en kjæreste. Hun var på Tinder, gikk stadig på dater, pyntet seg og gjorde seg selv så fysisk attraktiv som mulig. Hun er også veldig utadvent og livlig, og det endte opp med at innen et år fikk hun ny kjæreste, og nå er de samboere og planlegger barn. Så min veldig private svogerforskning her, viser i hvert fall at man kanskje må legge litt innsats ned i å finne seg en partner, og kanskje være en som ikke trives alene. Anonymkode: 7b494...d3b
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2022 #8 Skrevet 29. juni 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Godt du ikke er slik som legger merke til utseendet da. Anonymkode: 34986...4f1 Good one Anonymkode: e26ff...a95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå