Gå til innhold

Veslemøy


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere? Kan det brukes? 😊 Eller er det kjedelig å hete Veslemøy i voksen alder?

(Ikke gravid. Bare liker navn😊)

Anonymkode: 90354...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det er spennende med navn 🙂. Veslemøy er ett av få navn jeg virkelig ikke liker, har ingenting med personene bak navnet, men liker bare ikke navnet. 

Anonymkode: 32e11...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslemøy er iallfall ikke kjedelig nå til dags. Hun vil skille seg ut i rekken av Alma og Nora-er. Men jeg er heller ikke glad i navnet. Tror kanskje det har noe med at det betyr liten jente - tenk om hun blir 1,80 - og jeg er generelt ikke begeistret for navn som beskriver personen (Vetle, Siv, Lykke...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det veldig godt :) kjenner ei dame som heter det og hun er helt fantastisk :)

Anonymkode: 0ab2a...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så blir hun punker liksom 😂

Navnet er jo..søtt, men det stiller kanskje litt betingelser til den som har det. Ikke for det. En punker med navnet Veslemøy kan kanskje være ekstra kult. 

Anonymkode: 00bc6...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Veslemøy og er veldig glad i navnet mitt. Får alltid mye positiv respons når jeg sier hva jeg heter. Husker jeg synes det var litt rart en gang i 8-års alderen. Men så har jeg bare blitt mer og mer glad i navnet.  Nå er jeg voksen og glad jeg har et så fint og spesielt navn:) 

Anonymkode: b8477...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg heter Veslemøy og er veldig glad i navnet mitt. Får alltid mye positiv respons når jeg sier hva jeg heter. Husker jeg synes det var litt rart en gang i 8-års alderen. Men så har jeg bare blitt mer og mer glad i navnet.  Nå er jeg voksen og glad jeg har et så fint og spesielt navn:) 

Anonymkode: b8477...485

🙂

Anonymkode: 00bc6...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...