Gå til innhold

Når en bruker har psykiske lidelser


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

…og bruker forumet til rein selvskading. 
Hvorfor lar dere vedkommende beholde kontoen? 

Anonymkode: 1a8c4...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du diagnostisert noen, og hvorfor driver du med negativ brukerdebatt? Dette er ikke greit, og det er lett å unngå tråder du ikke vil eller ønsker å lese. Man kan uansett ikke stenge folk ute pga psykiske issues om det var sånn, det hadde tatt seg ut. 

Syns det blir alt for mye tull nå mot en bruker alle vet hvem er. Hva slags klima skaper dette her? 

Anonymkode: 4165b...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumene våre er åpne for alle og vi dømmer ingen på bakgrunn av diagnoser. Vi har regler vi retter oss inn etter, men disse går på tema og ikke selve brukeren.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 28.6.2022 den 2.06):

Har du diagnostisert noen, og hvorfor driver du med negativ brukerdebatt? Dette er ikke greit, og det er lett å unngå tråder du ikke vil eller ønsker å lese. Man kan uansett ikke stenge folk ute pga psykiske issues om det var sånn, det hadde tatt seg ut. 

Syns det blir alt for mye tull nå mot en bruker alle vet hvem er. Hva slags klima skaper dette her? 

Anonymkode: 4165b...b31

Kanskje noen trenger beskyttelse mot seg selv. Det er det jeg ønsker at Admin gjør. 

Anonymkode: 1a8c4...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje noen trenger beskyttelse mot seg selv. Det er det jeg ønsker at Admin gjør. 

Anonymkode: 1a8c4...8d3

Det holder nå! 

Anonymkode: 4165b...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Det holder nå! 

Anonymkode: 4165b...b31

Jøss, hva er det med deg? 
(Og nei, jeg har ikke diagnostisert noen. Vedkommende er åpen om sin diagnose i innleggene sine.) 

Anonymkode: 1a8c4...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...