Gå til innhold

Venter tvillinger, og sitter i rullestol


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som sagt i overskriften, så skal vi få tvillinger, riktignok på en annen måte, siden jeg ikke kan få barn🤰🥺

problemet mitt er at jeg fikk dropp fot etter en operasjon for jeg brakk ankelen for 3 år siden.

meb etter mye trening, klarer jeg nå å gå inne i huset, men utenfor må jeg bruke rullestol👨🏻‍🦼 jeg har heller ikkr tilpasset kjøkken så alt går dessverre på min mann🤷‍♀️ Sint å frustrert som han er så går det utover meg… men hva skjer når vi får barn?? Er det noen rettigheter jeg har som mamma og er handikapet??

Jeg håper på svar, for på dette tidspunktet er jeg redd, skuffet, lei meg, såra, uendelig trist og ensom..

Anonymkode: d74d3...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Som sagt i overskriften, så skal vi få tvillinger, riktignok på en annen måte, siden jeg ikke kan få barn🤰🥺

problemet mitt er at jeg fikk dropp fot etter en operasjon for jeg brakk ankelen for 3 år siden.

meb etter mye trening, klarer jeg nå å gå inne i huset, men utenfor må jeg bruke rullestol👨🏻‍🦼 jeg har heller ikkr tilpasset kjøkken så alt går dessverre på min mann🤷‍♀️ Sint å frustrert som han er så går det utover meg… men hva skjer når vi får barn?? Er det noen rettigheter jeg har som mamma og er handikapet??

Jeg håper på svar, for på dette tidspunktet er jeg redd, skuffet, lei meg, såra, uendelig trist og ensom..

Anonymkode: d74d3...cbd

Det finnes dessverre ingen rettigheter til praktisk hjelp for dere her. Far må belage seg på å ta mest  og du det du kan (og det er jo mye selv om fu sitter i rullestol, mating og byssing vil ta mye tid).

Kan jeg spørre hvorfor dere har valgt å få barn når dere ikke gleder dere og har snakket om fordeling av det praktiske i forkant? 

Anonymkode: dbb91...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

om du ikke er i stand til å ivareta barna grunnet sykdom, kan du sykemeldes og far ta ovet permisjonen. Så dere kan være 2 hjemme utover de ukene dere allrede har sammen.

 

Dere har ekstra uker dere kan være hjemme begge to, grunnet det er tvillinger.

Anonymkode: dde52...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...