Gå til innhold

Hvor mange bryllup har du vært i? (din alder ca.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

40 år, 6 bryllup. 4 av dem som barn, det var tanter og onkler. I voksen alder søskenbarnet mitt og mannens bror.

Anonymkode: 7152d...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 47 og har faktisk ikke oversikt. Når jeg prøver å telle kommer jeg til 11. Tror jeg har glemt noen. 

Anonymkode: fde1c...634

Skrevet

4 tror jeg og jeg er 40. Ungene mine har vært i flere bryllup enn meg. 
I min omgangskrets er det ikke vanlig at venner av brudeparet er invitert i bryllupet, bae nær familie. Altså har det ikke vært store bryllup. Da min søster giftet seg var jeg forlover for min søster så hun hadde ikke en venn som forlover, men mannen hadde en kompis som forlover så han med dame var med i bryllupet. Det var de eneste utenom familien. 

Har vært invitert i bryllup i utlandet, men det har jeg ikke hatt mulighet til.

Anonymkode: 39e3f...c72

Skrevet

Er 41 år. Vært i 7 bryllup + mitt eget.

Anonymkode: 8bb21...f22

Skrevet

Er 44 år, og kun vært i 1 bryllup.

Anonymkode: bf958...a8a

Skrevet

Har vært i 6 bryllup, tror jeg. Jeg er gift selv også, men vi feiret ikke bryllup. Er 41 år.

Anonymkode: 3c099...720

Skrevet
15 hours ago, Anonym bruker said:

Er i slutten av 30 årene selv, og jeg har kun vært i to bryllup. Kunne vært i et 3. men det ble feiret utenlands, og passet ikke på daværende tidspunkt.

Jeg har vennskapene spredt, og er ikke medlem av en "syforening" der eks. 6 av 8 gifter seg annet hvert år. 

De fleste jeg kjenner er samboere, (slik som meg) og det er lite med bryllup i omløp. Vi er flere par som har vært sammen siden ungdom og tidlig 20 - årene.

På facebook er det enkelte som ser ut til å værei bryllup eller utdrikningslag hver 4. helg, og jeg lurer på hva som er vanlig hos deg?

Er det bare jeg / vi som aldri er i bryllup eller er det flere? 

Det ser jo for all del veldig hyggelig ut😄

Anonymkode: 02688...224

Jeg er 36 og har vert i 4 stk

Anonymkode: b8cf2...54e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...