Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 De som moraliserer og snakker på "de fleste" sine vegne, som om de bak gardinene i sitt 80-tallshus vet hvordan de fleste har det, og hva de har mulighet og anledning til. Når det gjelder den tøffe høsten man har i møte, så snurper de sammen Karenmunnen og påstår at de fleste kan senke forbruket mye! De har heller ikke tenkt på ditt og datt, uforutseende som de er. Så skal jeg banne på at alt hun selv vet om renter og oppgang og nedgang, er noe den sirompa gubben hennes har fortalt henne over kjøttkakene og surkålen og sausen. Så nikker og smatter hun og rister på hodet av folk som har lån til over pipa. De fleste hun vet om bor i nabolaget eller er kollegaer på sykehjemmet. Der kakler jo de hønene også, og vet selvfølgelig at de vil klare seg mens andre og spesielt yngre ikke vil, og det på grunn av dumme valg. Så må den snerpa alltid nevne at noen syns hun jo synd på da, og det er de helt uskyldige som ikke har lån til over pipa. Stakkars, de kan hun ha litt falsk medfølelse med. Æsj, jeg er så lei den typen kjærringer at jeg holder på å spy akkurat i dag. Satt nemlig her og hørte på samme sort som sto og kaklet over gjerdet. Syns synd på alle som må høre på den snerpinga hennes.... Anonymkode: 3d7ae...50c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Jøss. Du er jo den verste snerpedama. 😂 Jeg mener fortsatt at når folk som kjøper bolig ikke klarer å forstå at de må klare å betale når renta stiger også så kan de takke seg selv. Hvorfor skal man føle medlidenhet med dumskap? Anonymkode: 8a059...6dd
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Men heldigvis er DU helt fordomsfri! Anonymkode: c0437...56e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Men heldigvis er DU helt fordomsfri! Anonymkode: c0437...56e Syns du dette var en intelligent kommentar? Relevant til det jeg skrev? Eller hva var poenget ditt her? At jeg ikke skal irritere meg over SnerpeKaren halve nabolaget unngår å møte, der hun står bak hjørnet eller i vinduet og får med seg alt menns nakken går som et kulelager? Folk går jo omveier. Anonymkode: 3d7ae...50c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Hvem snakker du om? Anonymkode: 31279...cc5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #6 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Syns du dette var en intelligent kommentar? Relevant til det jeg skrev? Eller hva var poenget ditt her? At jeg ikke skal irritere meg over SnerpeKaren halve nabolaget unngår å møte, der hun står bak hjørnet eller i vinduet og får med seg alt menns nakken går som et kulelager? Folk går jo omveier. Anonymkode: 3d7ae...50c Bare det at du omtaler folk som Karen sier sitt om deg. Anonymkode: 22953...c52
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvem snakker du om? Anonymkode: 31279...cc5 Den ene nabokjærringa som fins i visse boligfelt. Særlig der de fleste har bodd siden 80-tallet. Henne snakker jeg om, og nei, jeg kommer ikke til å tro på at det er noen her som ikke har møtt minst ett eksemplar av typen. Hadde ikke gubben vært så usannsynlig kjedelig skulle jeg forført ham, bare for at hun skulle fått noe reellt å gneldre om. Som angikk henne. Anonymkode: 3d7ae...50c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #8 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Bare det at du omtaler folk som Karen sier sitt om deg. Anonymkode: 22953...c52 Ja selvfølgelig. Så enkel tankegang skryter du av da eller? At du velger den fargen på huset, sier ALT om deg Anonymkode: 3d7ae...50c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #9 Skrevet 25. juni 2022 Selv om formidlingen muligens gjør at poenget her forsvinner, så har du unektelig ett poeng. Bare i dag har jeg lest min andel av, da jeg hadde hus på 80-tallet var renta 16 % 🤮 Er så lei av den kommentaren om dagen. Anonymkode: 769a0...fe0
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #10 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Syns du dette var en intelligent kommentar? Relevant til det jeg skrev? Eller hva var poenget ditt her? At jeg ikke skal irritere meg over SnerpeKaren halve nabolaget unngår å møte, der hun står bak hjørnet eller i vinduet og får med seg alt menns nakken går som et kulelager? Folk går jo omveier. Anonymkode: 3d7ae...50c Ja, egentlig midt i blinken til det du skrev. Du er en riktig Karen selv i denne tråden. Morsomt at du ikke ser det. Anonymkode: c0437...56e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #11 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Selv om formidlingen muligens gjør at poenget her forsvinner, så har du unektelig ett poeng. Bare i dag har jeg lest min andel av, da jeg hadde hus på 80-tallet var renta 16 % 🤮 Er så lei av den kommentaren om dagen. Anonymkode: 769a0...fe0 Ja helt riktig. Jeg måtte få ut litt damp. Anonymkode: 3d7ae...50c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #12 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, egentlig midt i blinken til det du skrev. Du er en riktig Karen selv i denne tråden. Morsomt at du ikke ser det. Anonymkode: c0437...56e Gå og stek vafler til gubben din. Anonymkode: 3d7ae...50c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #13 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Gå og stek vafler til gubben din. Anonymkode: 3d7ae...50c Se sånn svarer en Karen når hun blir motsagt. Takk for at du beviste poenget mitt så umiddelbart 😂 Anonymkode: c0437...56e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #14 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Se sånn svarer en Karen når hun blir motsagt. Takk for at du beviste poenget mitt så umiddelbart 😂 Anonymkode: c0437...56e Du har ikke hatt noe poeng... Anonymkode: 3d7ae...50c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #15 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja helt riktig. Jeg måtte få ut litt damp. Anonymkode: 3d7ae...50c Det skjønner jeg godt. Humret litt når jeg leste det jeg da, mager trøst at jeg flirer over at noen faktisk er mer frustrert enn meg, for den tråden her tror jeg kommer til å spore greit av på småting. Lykke til 😅 Anonymkode: 769a0...fe0
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #16 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Se sånn svarer en Karen når hun blir motsagt. Takk for at du beviste poenget mitt så umiddelbart 😂 Anonymkode: c0437...56e Det er egentlig hysterisk morsomt at Hi ikke ser selv at hun er verre enn de hun forsøker å rakke ned på. Oh, the irony... Anonymkode: 469db...ff3
Væpnet dame Skrevet 25. juni 2022 #17 Skrevet 25. juni 2022 Av og til må man se seg i speilet og spørre «er virkelig den personen jeg ser der en Okay person?» og svare dønn ærlig
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #18 Skrevet 25. juni 2022 Væpnet dame skrev (7 minutter siden): Av og til må man se seg i speilet og spørre «er virkelig den personen jeg ser der en Okay person?» og svare dønn ærlig Tror man får et mer ærlig svar om man opplever at folk unngår en gang etter gang, og så spør seg selv "er det kanskje en god grunn"? Når til og med man kjører omvei med bilen... Anonymkode: 3d7ae...50c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #19 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Det er egentlig hysterisk morsomt at Hi ikke ser selv at hun er verre enn de hun forsøker å rakke ned på. Oh, the irony... Anonymkode: 469db...ff3 Hi ser det jo selv. Denne tråden er jo loget for å provosere og krangle. Som de andre kommer nok denne til å gå over mange sider uten egentlig å ha innhold Anonymkode: ba432...f80
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #20 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hi ser det jo selv. Denne tråden er jo loget for å provosere og krangle. Som de andre kommer nok denne til å gå over mange sider uten egentlig å ha innhold Anonymkode: ba432...f80 loget = laget Anonymkode: ba432...f80
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #21 Skrevet 25. juni 2022 Men helt seriøst. Hvis man nå tror man Kommer til å slite til høsten. Sitter man da helt stille og venter da?? Anonymkode: 8a059...6dd
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #22 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Ja helt riktig. Jeg måtte få ut litt damp. Anonymkode: 3d7ae...50c Vet dere? Jeg er helt enige med dere. Den falske medlidenheten helst servert med en lasagneform bare for å fremstå som nabolagets mest sympatiske kjenner jeg at jeg har litt allergi mot. Anonymkode: c3fe9...a53
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #23 Skrevet 25. juni 2022 Hva er feil med surkål? Anonymkode: b8413...f47
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #24 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Selv om formidlingen muligens gjør at poenget her forsvinner, så har du unektelig ett poeng. Bare i dag har jeg lest min andel av, da jeg hadde hus på 80-tallet var renta 16 % 🤮 Er så lei av den kommentaren om dagen. Anonymkode: 769a0...fe0 Ja fy. Tenk å bli minnet på at du er ynkelig. Anonymkode: ef5da...7ae
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #25 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja fy. Tenk å bli minnet på at du er ynkelig. Anonymkode: ef5da...7ae Kom igjen da, du klarer bedre enn det der 😂 Eneste ynkelige her er folk som ikke har en ringeste snøring om økonomi og derav tror det er sammenlignbart å dra frem rente på 80-tallet som argument. Vanskelig å se det i forhold til årlig lønnsvekst, skatteregler og alt det der vet du 😉 Anonymkode: 769a0...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå