Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #76 Skrevet 25. juni 2022 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Kjekt å høre dere fikk en fin tur. Mener du jeg ikke bør ha barn? Anonymkode: e95c2...2ec Du har jo et barn. Etter å ha sett hav du skriver en stund så mener jeg at barnet ditt nok ikke bør bo hos deg. Så håper jeg du klarer ta deg sammen og sette barnet først når det er hos deg på samvær. Et barn har det ikke bra hos noen som antagelig har endel psykisk sykdom og lite nettverk. Anonymkode: 6f956...ea9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #77 Skrevet 25. juni 2022 *Miss Marple* skrev (1 time siden): God bedring. Håper du snart får det bedre. Takk! Snilt sagt. Anonymkode: e95c2...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #78 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det er sant. Kunne du ikke ønsket meg god bedring. Anonymkode: e95c2...2ec Nei, folk her inne har gitt og gitt og gitt. Du er så jævlig utakknemlig at det er nok. Anonymkode: 1eb11...eeb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #79 Skrevet 26. juni 2022 Så poenget er at jeg skal føle meg verre og påpek at jeg ikke bør ha barnet mitt da, Anonymkode: e95c2...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #80 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Så poenget er at jeg skal føle meg verre og påpek at jeg ikke bør ha barnet mitt da, Anonymkode: e95c2...2ec Nei, det er ikke poenget. Noen nevnte barnet ditt, du spurte og jeg kommenterte. Husk at vi gjør feil som foreldre alle som én, men det vil jo ikke si det samme som at når vi er bevisst dem så fortsetter vi. Vi tenker jo også over hvordan vi påvirker ungene på forskjellige måter. Anonymkode: 8397a...2be
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #81 Skrevet 26. juni 2022 On 6/24/2022 at 5:42 PM, Anonym bruker said: Ville du dom venn engasjert deg eller ikke brydd deg? Anonymkode: e95c2...2ec kommer helt an på hva det er Anonymkode: 83681...259
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #82 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei, folk her inne har gitt og gitt og gitt. Du er så jævlig utakknemlig at det er nok. Anonymkode: 1eb11...eeb Så din hensikt å svare er for at jeg skal føle meg verre? Anonymkode: e95c2...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #83 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nei, det er ikke poenget. Noen nevnte barnet ditt, du spurte og jeg kommenterte. Husk at vi gjør feil som foreldre alle som én, men det vil jo ikke si det samme som at når vi er bevisst dem så fortsetter vi. Vi tenker jo også over hvordan vi påvirker ungene på forskjellige måter. Anonymkode: 8397a...2be Jeg tenker over hvordan jeg påvirker han. Han er ikke mye med meg. Med venner eller på rommet. Anonymkode: e95c2...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #84 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Kommer ikke til å si det. Små ting som hadde gledet som lykke til, god bedring, gikk det bra? Ikke fra noen. Og du har så vondt at du vet ikke helt hvordan holde ut. Men det går vel, men man ser hvem man har og ikke har. Og et tap jeg har etter å mistet. Heller ikke det. Anonymkode: e95c2...2ec lykke til, god bedring. Anonymkode: e5158...cc2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #85 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): lykke til, god bedring. Anonymkode: e5158...cc2 Tusen takk for omtanken! Skal lite til. Anonymkode: e95c2...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #87 Skrevet 26. juni 2022 Nå skal jeg gi meg, men fortalte folk jeg skulle ha dette inngrepet på onsdag. Ikke en har ringt eller sendt meld Men fikk snap av skåling osv. Men jeg må vel igjen huske at de ser ikke på meg som sin nærmeste, men si det sårer. Må prøve å ikke tenke på det, Anonymkode: e95c2...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #88 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ikke. Svare. Anonymkode: 2f841...256 Du vil ikke jeg skal få svar? Anonymkode: e95c2...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #89 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du vil ikke jeg skal få svar? Anonymkode: e95c2...2ec Jeg snur spørsmålet: gjorde denne tråden livet lettere og bedre? Anonymkode: 2f841...256
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #90 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg snur spørsmålet: gjorde denne tråden livet lettere og bedre? Anonymkode: 2f841...256 Det vet jeg ikke, men uansett så gjorde ingenting annet det heller. Fikk noen fine svar som gjorde det ja. Anonymkode: e95c2...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #91 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så din hensikt å svare er for at jeg skal føle meg verre? Anonymkode: e95c2...2ec Nei, min hensikt er å fortelle deg at du får faen meg slutte å plage oss. Anonymkode: 1eb11...eeb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #92 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Nei, min hensikt er å fortelle deg at du får faen meg slutte å plage oss. Anonymkode: 1eb11...eeb Ja, nesten det samme. Ikke noe hyggelig ihvertfall!!! Og så kjekt å se alle som støtter det med likes! Anonymkode: e95c2...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #93 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja, nesten det samme. Ikke noe hyggelig ihvertfall!!! Og så kjekt å se alle som støtter det med likes! Anonymkode: e95c2...2ec Nei, du er jo ikke hyggelig du heller. Anonymkode: 1eb11...eeb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #94 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja, nesten det samme. Ikke noe hyggelig ihvertfall!!! Og så kjekt å se alle som støtter det med likes! Anonymkode: e95c2...2ec Du må ta ansvar for eget liv, du kan ikke legge ansvar for din lykke over på folk her inne. Anonymkode: 2445c...0d1
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #95 Skrevet 26. juni 2022 Takk til dere. Trodde feil. Anonymkode: e95c2...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #96 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, min hensikt er å fortelle deg at du får faen meg slutte å plage oss. Anonymkode: 1eb11...eeb Hensikten din er fullført og du kan være fornøyd med det! Anonymkode: e95c2...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #97 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hensikten din er fullført og du kan være fornøyd med det! Anonymkode: e95c2...2ec Flott. Anonymkode: 1eb11...eeb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #98 Skrevet 26. juni 2022 Hi, ta til deg det jeg og flere andre har rådet deg til mange ganger før. Ikke skriv tråder her inne som du vet vil utvikle seg negativt og som vil gjøre deg mer deprimert, det er bare skadelig for deg selv. Ta kontakt med kommunen din og be om time til psykiatrisk sykepleier og sjekk ut hvilke andre lavterskeltilbud som finnes. Og snakk med legen din + purr på psykolog. Og sett deg et mål hver dag, uansett hvor lite, et eller annet som kan være positivt for deg. Det kan være å gå en tur (som du bør gjøre daglig uansett), ta en dusj, drikke en kopp te i sola, ta deg tid til å lytte til fugler som synger eller skriker, lage deg noe sunt og godt til middag, lese noe som gjør at du kobler litt ut og slapper av, lytt på god musikk. Hva som helst. Jeg har ikke lest særlig i tråden, men ta til deg de gode rådene du har fått tidligere og GJØR noe med dem. Sett deg små mål for hver dag, og legg en mer langsiktig plan som går på å oppsøke hjelp og gå i behandling, skaffe deg noe positivt å gjøre hvor du treffer andre, utvide nettverket ditt. Ikke heng fast i det gamle om det gamle ikke er positivt for deg. Gå ut og let etter personer du har mer tilfelles med - for de finnes, og der har både du og de mye positivt å gi hverandre. Men du må gjøre det som trengs for at du skal møte dem, bli kjent og skape en felles plattform for et vennskap på sikt. Du kan gjøre det! Så ta vare på deg selv fremover, unngå det som gjør at du føler deg dårligere og gjør det som er positivt for deg, oppsøk det som gjør deg glad ❤️ Anonymkode: f55f1...db2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2022 #99 Skrevet 26. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hi, ta til deg det jeg og flere andre har rådet deg til mange ganger før. Ikke skriv tråder her inne som du vet vil utvikle seg negativt og som vil gjøre deg mer deprimert, det er bare skadelig for deg selv. Ta kontakt med kommunen din og be om time til psykiatrisk sykepleier og sjekk ut hvilke andre lavterskeltilbud som finnes. Og snakk med legen din + purr på psykolog. Og sett deg et mål hver dag, uansett hvor lite, et eller annet som kan være positivt for deg. Det kan være å gå en tur (som du bør gjøre daglig uansett), ta en dusj, drikke en kopp te i sola, ta deg tid til å lytte til fugler som synger eller skriker, lage deg noe sunt og godt til middag, lese noe som gjør at du kobler litt ut og slapper av, lytt på god musikk. Hva som helst. Jeg har ikke lest særlig i tråden, men ta til deg de gode rådene du har fått tidligere og GJØR noe med dem. Sett deg små mål for hver dag, og legg en mer langsiktig plan som går på å oppsøke hjelp og gå i behandling, skaffe deg noe positivt å gjøre hvor du treffer andre, utvide nettverket ditt. Ikke heng fast i det gamle om det gamle ikke er positivt for deg. Gå ut og let etter personer du har mer tilfelles med - for de finnes, og der har både du og de mye positivt å gi hverandre. Men du må gjøre det som trengs for at du skal møte dem, bli kjent og skape en felles plattform for et vennskap på sikt. Du kan gjøre det! Så ta vare på deg selv fremover, unngå det som gjør at du føler deg dårligere og gjør det som er positivt for deg, oppsøk det som gjør deg glad ❤️ Anonymkode: f55f1...db2 Tusen takk ❤️ Så snilt av deg! Anonymkode: e95c2...2ec
Admin Skrevet 27. juni 2022 #100 Skrevet 27. juni 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. negativ brukerdebatt og svar til dette. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå