Gå til innhold

Står midt i noe veldig vanskelig

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Spm hadde ingenting med meg å gjøre. 

Anonymkode: e95c2...2ec

Neivel. Så det er ikke du som står midt i noe vanskelig? Så bra da! Ingen vits å svare her da. 

Anonymkode: 1eb11...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Neivel. Så det er ikke du som står midt i noe vanskelig? Så bra da! Ingen vits å svare her da. 

Jo, men jeg lurer på hvordan du er om du har en venn som står i noe. 

Skrevet

Jo, men jeg lurer på hvordan du er om du har en venn som står i noe. 

Da får du jobbe med formuleringen din. Ellers er det bare løgn. Du lurer faen ikke. Du leter etter nok en ting å grave deg ned i. Du er helt utrolig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Da får du jobbe med formuleringen din. Ellers er det bare løgn. Du lurer faen ikke. Du leter etter nok en ting å grave deg ned i. Du er helt utrolig. 

Vil høre hvordan andre er da og har det. 

Jeg vet jo hvordan jeg har det selv og hvem som er her for meg. Det er få/ingen.,

Skrevet

Jeg vet jo hvordan jeg har det selv og hvem som er her for meg. Det er få/ingen.,

Så må lære å takle absolutt alt alene om det er økonomisk, praktisk eller følelsesmessig. 

Skrevet

Så må lære å takle absolutt alt alene om det er økonomisk, praktisk eller følelsesmessig. 

Ja, det må du. Ingen som bryr seg om deg, vet du! Ikke venninner som spanderer konsert, ikke sønnen din og i alle fall ikke foreldrene dine som gir deg penger. Huff, stakkars deg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Godt å lese dere vil vært en venn. 

Hører gjerne flere. 

Ja, man stiller opp for venner. 

Anonymkode: 851b0...916

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ja, det må du. Ingen som bryr seg om deg, vet du! Ikke venninner som spanderer konsert, ikke sønnen din og i alle fall ikke foreldrene dine som gir deg penger. Huff, stakkars deg. 

Takk for påminnelse. 

Men sitter allikevel alene med dette. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Spørsmålet er hvem du stiller opp for. Prøv å tenke på litt andre enn deg selv til en avveksling.

Anonymkode: c9285...d3d

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Spørsmålet er hvem du stiller opp for. Prøv å tenke på litt andre enn deg selv til en avveksling.

Innlegget skulle ikke dreie seg om meg, men hvordan andre er. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Innlegget skulle ikke dreie seg om meg, men hvordan andre er. 

Du vinkler alle innleggene dine til å handle om deg. Det at andre sier at de ville stilt opp for sine venner gir DEG vann på mølla og fart nedover i den destruktive spiralen.

Anonymkode: 3bb6a...633

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Du vinkler alle innleggene dine til å handle om deg. Det at andre sier at de ville stilt opp for sine venner gir DEG vann på mølla og fart nedover i den destruktive spiralen.

Tenker du det. Det er tema jeg har lyst å høre hvordan andre har det eller hvordan de er selv

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for påminnelse. 

Men sitter allikevel alene med dette. 

Har du fortalt noen at du har det vanskelig da?

Anonymkode: 0b085...c44

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har du fortalt noen at du har det vanskelig da?

Ikke direkte, men de vet om situasjonen jeg er i akkurat nå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Og det er du sikker på, når du ikke har fortalt det selv?

Skrevet

Ja, men jeg måtte nok ha fått det i klartekst, for jeg er ikke så flink til å skjønne at folk sliter uten at de forteller det selv. 

Jeg er heller ikke så flink til å ta kontakt for å høre hvordan vennene mine har det, ikke fordi jeg ikke bryr meg, men jeg er ikke så god på sånt. 

Skrevet

Ja, jeg er vokst opp i en familie hvor vi stiller opp for hverandre og andre som trenger/ber om hjelp. 

Vi flyr og kjører landet på tvers og langs for å stille opp når noen vi er glade i trenger det. Om det er avlastning ift hverdagen, praktiske gjøremål, emosjonell og mental støtte eller annet. 

Jeg er god på å lytte uten å gi for mange råd og veiledning og jeg er en av de minst dømmende personene jeg kjenner. Det sier også de jeg jobber med, både kolleger og "klienter" (jobber som miljøterapeut opp mot rusavhengige). 

Anonymkode: 8869e...fbd

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg er vokst opp i en familie hvor vi stiller opp for hverandre og andre som trenger/ber om hjelp. 

Vi flyr og kjører landet på tvers og langs for å stille opp når noen vi er glade i trenger det. Om det er avlastning ift hverdagen, praktiske gjøremål, emosjonell og mental støtte eller annet. 

Jeg er god på å lytte uten å gi for mange råd og veiledning og jeg er en av de minst dømmende personene jeg kjenner. Det sier også de jeg jobber med, både kolleger og "klienter" (jobber som miljøterapeut opp mot rusavhengige). 

Anonymkode: 8869e...fbd

Nå ville det vært veldig rart om du som miljøterapeut fikk høre fra "klientene" dine at du er dømmende. Hva slags miljø er det du jobber i når det at du er så lite dømmende, er så oppsiktsvekkende at de andre på arbeidsplassen kommenterer det? 

Anonymkode: 8397a...2be

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Enda ikke snakket med legen? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Enda ikke snakket med legen? 

Hvis du trenger hjelp foreslår jeg at du henvender deg med en konkret forespørsel til dem du selv hva stilt opp mye for tidligere.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du trenger hjelp foreslår jeg at du henvender deg med en konkret forespørsel til dem du selv hva stilt opp mye for tidligere.

Hæ? Hva mente du her?

Skrevet

stiller opp. men jeg må vite om det og forstå at det er et problem. og at jeg kan hjelpe der jeg kan... ikke alltid jeg tar alle hint... trenger å bli fortalt ting jeg.

Anonymkode: e5158...cc2

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hæ? Hva mente du her?

Ikke du. Hi.

Skrevet

Kommer ikke til å si det. 

Små ting som hadde gledet som lykke til, god bedring, gikk det bra? Ikke fra noen. Og du har så vondt at du vet ikke helt hvordan holde ut. Men det går vel, men man ser hvem man har og ikke har. 

Og et tap jeg har etter å mistet. Heller ikke det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kommer ikke til å si det. 

Små ting som hadde gledet som lykke til, god bedring, gikk det bra? Ikke fra noen. Og du har så vondt at du vet ikke helt hvordan holde ut. Men det går vel, men man ser hvem man har og ikke har. 

Og et tap jeg har etter å mistet. Heller ikke det. 

Du tenker at akkurat i dag er dagen å forsette denne evinnelige sutringen ??? Kanskje det er akkurat i dag du kan strekke ut en hånd til noen du ikke kjenner ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...