Gå til innhold

Karantene…


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at man i mange land fortsatt må i karantene, mens man feks. i Norge kan gå på jobb med covid?

Anonymkode: 118c0...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor er det slik at man i mange land fortsatt må i karantene, mens man feks. i Norge kan gå på jobb med covid?

Anonymkode: 118c0...72e

For ulike land har ulike praktis. 

Anonymkode: c6954...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor er det slik at man i mange land fortsatt må i karantene, mens man feks. i Norge kan gå på jobb med covid?

Anonymkode: 118c0...72e

Fordi andre land er mer hysteriske enn Norge, og covid er ikke lenger klassifisert som allmennfarlig sykdom i Norge, ergo ingen plikt til å holde seg sperret hjemme i x antall dager. 

Anonymkode: bb8ac...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fordi andre land er mer hysteriske enn Norge, og covid er ikke lenger klassifisert som allmennfarlig sykdom i Norge, ergo ingen plikt til å holde seg sperret hjemme i x antall dager. 

Anonymkode: bb8ac...bc8

Nei, men jeg kommer aldri til å reise på jobb når jeg er smittet. Kjenner flere som ble skikkelig syke, så tar hensyn.

Anonymkode: 118c0...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, men jeg kommer aldri til å reise på jobb når jeg er smittet. Kjenner flere som ble skikkelig syke, så tar hensyn.

Anonymkode: 118c0...72e

Jeg drar heller ikke på jobb med feber, omgangssyke eller andre smittsomme symptomer. Men korona kan altså sitte i kroppen i lang tid. Er jeg frisk nok til å gå på jobb, så går jeg på jobb. I tillegg har vi sluttet å teste oss, da vi ikke ser poenget med det.

Anonymkode: bb8ac...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...