Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 I dag døde kona mi av brystkreft. Hun var det aller beste jeg hadde, vi var gift i 26 år... Nå føler jeg at jeg aldri kommer til å bli glad igjen... Dette er veldig vanskelig. Hadde jeg bare vært en dame som mistet mannen så hadde det vært så mye lettere å komme over det, men nå er det ikke sånn... Jeg er en mann som mistet kona mi, og vi menn har ekstra mye kjærlighet ovenfor partneren vår...Jeg føler at det aller beste jeg hadde er borte for godt, og at jeg aldri vil føle glede og lykke igjen... Dere andre menn som mistet deres kone, hva gjorde dere for å komme over sorgen fortere, og hvor lang tid tok det? 😢 Anonymkode: 2c744...a0b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Kondolerer! Men det er absurd å si at det er verre for en mann å miste kona si enn for en kone å miste sin mann. Anonymkode: 84cea...15d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Kondolerer. Jeg tror vel at å miste en partner man elsker er vondt uansett kjønn. Det er ingen ord som trøster eller tar bort sorgen. Det er bare vondt, tungt og tomt. Meningsløst og urettferdig. En dag av gangen, vær trist når du er det, vær sint om du trenger og tillat deg å også føle glede over de små ting. Det finnes ingen fasit, noen oppskrift på hvordan man håndterer den bunnløse sorgen du føler. Prat om henne med dine nære og kjære. Prat om alt, hva som gjorde henne unik. Fortell historier, rare historier, morsomme øyeblikk. Minner som deles er fine minner. Morsomme øyeblikk som du deler og kan smile av sammen med andre, jeg er sikker på at hun ønsker dere skal minnes henne med et smil. Det er rart, rart å se hvordan verden bare snurrer videre uten at den man elsket høyest er med videre. Hvorfor stopper ikke alt opp? Det eneste jeg vet om sorg er at det må ta den tiden det tar og litt etter litt blir det lettere. Gjør ting du liker å gjøre, gjør det du må gjøre. Er du en som vil være alene så vær alene. Hvordan vi håndterer sorg er individuelt. Anonymkode: 1b70c...bbc
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Tullprat. Hun sprakk i sola, eller? Anonymkode: 5811c...447
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Kondolerer! Ikke sammenlig din sorg med andre sin sorg Anonymkode: 0cfac...9e6
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 Jeg kan ikke gi deg råd fordi jeg er heldigvis bare en kvinne som mistet mannen min, så jeg vet ikke hva sorg er. Anonymkode: 5fbbf...d8f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 Godt du kom deg inn på et mammaforum da, samme dag som hun døde! Anonymkode: e290e...ebc
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 Kondolerer så mye <3. Sorg tar den tiden det tar, uansett hvor godt forberedt man tror man har vært i forkant på grunn av langvarig sykeleie. Tror dessverre ikke du finner så mange menn her inne. Hva med å bli med i en fysisk sorggruppe i kommunen din? Anonymkode: bac91...5f2
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #9 Skrevet 20. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg kan ikke gi deg råd fordi jeg er heldigvis bare en kvinne som mistet mannen min, så jeg vet ikke hva sorg er. Anonymkode: 5fbbf...d8f Samme her. Ingen råd å gi siden jeg kun elsket ham på den usle og mangelfulle måten som en kone kan elske sin mann. Anonymkode: db3d0...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå