Gå til innhold

Nå forsvant fet skrift på uleste tråder igjen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå kl 14.45 forsvant fet skrift på uleste tråder igjen. Laget en tråd om dette for ca 3 uker siden. Da kom det tilbake etter ca. et døgn.

Alle trådertitler står med vanlig skrift, ikke fet, så det er umulig å se hvilke man har lest og ikke, om det er kommet nye svar i tråder man har vært inne og lest osv.

Fint om dere kan fikse hva det enn er som går galt.

Anonymkode: 3b31a...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken nettleser og enhet er det du bruker? Har ikke vært borti problemet selv, men muligens @TSP vet hva det kommer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (2 timer siden):

Hvilken nettleser og enhet er det du bruker? Har ikke vært borti problemet selv, men muligens @TSP vet hva det kommer av.

Jeg bruker Firefox og pc. Har ikke problemer med noen andre sider eller forum.

I går kveld forsvant det samme når jeg går inn for å lese på kg (er ikke medlem der). Og i dag er det likt på begge forumene.

 

 

Anonymkode: 3b31a...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg bruker Firefox og pc. Har ikke problemer med noen andre sider eller forum.

I går kveld forsvant det samme når jeg går inn for å lese på kg (er ikke medlem der). Og i dag er det likt på begge forumene.

 

 

Anonymkode: 3b31a...20e

Jeg bruker og Firefox på pc og har ingen problemer skriften, ikke i går og ikke i dag.

Anonymkode: 73567...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 17.6.2022 den 12.02):

Jeg bruker Firefox og pc. Har ikke problemer med noen andre sider eller forum.

I går kveld forsvant det samme når jeg går inn for å lese på kg (er ikke medlem der). Og i dag er det likt på begge forumene.

 

 

Anonymkode: 3b31a...20e

Mens vi venter på teknisk som uansett bare jobber ukedager, har du noen type reklame blokkere? Det påvirket faktisk hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (På 18.6.2022 den 13.39):

Mens vi venter på teknisk som uansett bare jobber ukedager, har du noen type reklame blokkere? Det påvirket faktisk hos meg.

Ja, bruker adblock. Årsaken er at siden ble ubrukelig etter at det ble så mye reklame på den, fikk hodepine av å bruke siden pga. bevegelige reklamer og for mye farger. Tok opp temaet her flere ganger, til slutt gikk jeg for adblock.

Om dette ikke endres så kommer jeg til å trappe ned bruken av forumet, for det blir for uoversiktlig.

Anonymkode: 3b31a...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ja, bruker adblock. Årsaken er at siden ble ubrukelig etter at det ble så mye reklame på den, fikk hodepine av å bruke siden pga. bevegelige reklamer og for mye farger. Tok opp temaet her flere ganger, til slutt gikk jeg for adblock.

Om dette ikke endres så kommer jeg til å trappe ned bruken av forumet, for det blir for uoversiktlig.

Anonymkode: 3b31a...20e

Det er likevel veldig merkelig at dette ikke skjer hele tiden. Nå har det var i mange dager.

Fet skrift var tilbake på kg i helgen før det plutselig forsvant igjen.

Anonymkode: 3b31a...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med dette?

Det er heller ikke lenger mulig å merke skrift med fet skrift når jeg skriver her.

 

Anonymkode: 3b31a...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å teste på flere nettlesere og med/uten adblock og greier ikke gjenskape problemet her. Adblock var det som var synderen sist, så jeg vil anta at det er det denne gangen også.

Jeg hører videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...