Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #26 Skrevet 15. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Prøv å leve på den summen selv. Du har sikkert også klær nok og trenger ikke annet enn rimelig mat fra matbutikken, litt toalettpapirog en såpe i ny og ne. Tenker du at han aldri skal kunne ta en tur på kino eller en fest med venner? Ikke et nytt klesplagg, ingen trening, frisør eller noe sånt? Anonymkode: 5bd1a...2f2 Altså, jeg skrev at 2000 kr er nærmere det jeg selv trodde, og la til "og så litt mer...". Jeg skrev ikke at vi har tenkt å bare gi ham 2000 kr, bare at den summen var nærmere det jeg så for meg enn 8000 kr som SIFO-budsjettet foreslo. Ut fra alle svarene her, tenker jeg at ca. 3500 kr sannsynligvis vil bli passe mye, han har jo også 500 kr igjen av stipendet, så da blir det 4000 kr i mnd. Klær og hårklipp kan fikses når han er hjemme, hvis han trenger noe. Så langt har han aldri kjøpt et eneste klesplagg på eget initiativ, så jeg tviler på at det er noe han vil savne. Så får vi se om summen er passe, eller om vi må justere den underveis. Han skal få nok penger til både mat og litt moro, men ikke til luksusforbruk. HI Anonymkode: ad66c...a4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå