Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Noen råd til hva jeg kan gjøre? Bør få den ut, men frem til det. Har bare Paracet. Vet det og Ibux kan være bra sammen. Anonymkode: ba9ba...763
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 På apoteket har de skyllemiddel som er bakteriedrepende, skyll munnen med det. Anonymkode: 99154...6b4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): På apoteket har de skyllemiddel som er bakteriedrepende, skyll munnen med det. Anonymkode: 99154...6b4 Takk for tips. Må se å få fatt i det. Har du noe navn? Anonymkode: ba9ba...763
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Du kan prøve med Corsodyl. Anonymkode: 06f4e...2ec
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du kan prøve med Corsodyl. Anonymkode: 06f4e...2ec Takk for tips. Skal prøve det, Anonymkode: ba9ba...763
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 Dette hadde jeg også. Tok corsodyl på qtips og penslet så godt jeg klarte i "lommen" i tannkjøttet. Det blir en lomme der, når tannen ikke har kommet helt opp, som matrester samler seg i. Du klarer kanskje å holde det i sjakk en dag eller to, men mest sannsynlig må du til tannlegen å få antibiotika og evnt trekke tanna. Anonymkode: 731cb...fdd
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #7 Skrevet 13. juni 2022 Jeg har hatt det noen ganger. Visdomstennene mine har ikke plass til å bryte igjennom og tannlegen vil helst ikke trekke dem da de står litt vanskelig til. Jeg har Corsodyl stående hjemme og har ved et par anledninger kjent antydning til en betennelse som bygger seg opp. Da har jeg penslet godt med q-tips. Et par ganger har jeg ikke rukket dette og fått større betennelse. Corsodyl har tatt det da også, men da har jeg måtte følge oppskriften på flasken og gurgle med dette. Det har tatt det, men tungen min er ikke så begeistret så jeg prøver å ta det før det kommer så langt at jeg må skylle med det for å spare tungen. Du bør nok uansett ta deg en tur til tannlegen for vurdering om trekking er det beste for deg, spesielt om det oppstår igjen. Anonymkode: b7687...c5a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Skrevet 13. juni 2022 Dette er andre gangen det har skjedd. Heldigvis fått en time til tannlege på torsdag. Håper at det kommer seg litt med Corsodyl. Og at den trekkes dersom det går ann. For dette er vondt og plagsomt. Takk for svar fra dere. Anonymkode: ba9ba...763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå