Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Da mener jeg ikke "bare" hyggelige og morsomme, men de som gjør deg nysgjerrig og som du gjerne vil diskutere eller samtale med, fordi du tror de har tanker og meninger du vil lytte til? Selv blir jeg lett trukket mot de mer eksentriske. Av de mest interessante jeg har møtt er to av nevnte type, såkalte byorginaler og et par bibliotekarer som er høyst spesielle på en positiv nerdete måte. ++ Anonymkode: dada0...e29
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Rause folk som bjuder på. Ikke de som leker taus og gåtefull, i alle fall. Anonymkode: ab2c3...c11
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 For å svare enkelt så har man Per Fugleli og Sanna Sarromaa i hver sin ende. Begge mente/mener mye om mangt, men mens Fugleli hadde mange spennende synspunkt og gode argument er Sarromaa bare støy og selvhevdelse. Anonymkode: b51c6...4c6
Himmel og hav Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 Folk som brenner for noe eller som er glødende interessert i faget sitt/ hobbyen sin, eller de som er kunnskapsrike, eller de som har hatt opplevelser eller vært steder jeg ikke har vært, gjort ting jeg ikke har gjort. De fleste er egentlig interessante personer når man bare har tid til å prate litt. Siste opplevelse var med en person som jeg opplever som ganske tørr og kjedelig, og så viste det seg at vedkommende hadde enorme kunnskaper om insekter og kunne fortelle de merkeligste ting, hadde mobilen full av insektbilder og kunne formidle. Det var så artig. Elsker når folk viser sider de ikke gjør til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 Beleste, bereiste, kunnskapsrike og entusiastiske personer med en lidenskap. Anonymkode: a05a1...0fe
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Folk som kan snakke om mer enn et tema, og som også kan noe om det. Folk som snakker nesten ordrett fra VG mister jeg interessen for Anonymkode: 3bb50...53f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 Personer som både er kunnskapsrike, reflekterte og engasjerte, samt at de er gode på å formidle (morsomme, flink å fortelle historier osv). Anonymkode: 72b8e...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå