Gå til innhold

De sa at vaksinen var trygg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt grusomt! På skolen til sønnen min fikk 2 elever alvorlige bivirkninger (en sykehusinnlagt). Da ble det i begge tilfellene sagt at de ikke kan vite årsaken, selv om begge disse tilfellene skjedde kort tid etter første dose.

Jeg tror det er store mørketall ute og går, i likhet med spørsmål som, døde de av eller med korona? Alle disse spørsmålene er nesten umulig å bevise.

Anonymkode: 6512e...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangelen på innrømmelser og oppfølging i ettertid, det var spådd på forhånd, for det har vi sett før bl.a. ved hjernehinnebetennelse-vaksinen og ved vaksinen mot svineinfluensaen.

Det er trist at vi enda ikke er kommet lenger.

Saken du linker til er forøvrig godt beskrevet i to artikler i nrk.no, og i Firda også.

Jeg håper gutten og familien får all hjelp de trenger.

Anonymkode: f9338...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Mangelen på innrømmelser og oppfølging i ettertid, det var spådd på forhånd, for det har vi sett før bl.a. ved hjernehinnebetennelse-vaksinen og ved vaksinen mot svineinfluensaen.

Det er trist at vi enda ikke er kommet lenger.

Saken du linker til er forøvrig godt beskrevet i to artikler i nrk.no, og i Firda også.

Jeg håper gutten og familien får all hjelp de trenger.

Anonymkode: f9338...7e0

I tillegg ble dødsfallene etter AZ behandlet som "oops". At man prøver å bortforklare konsekvensene av vaksinen, er uforståelig for meg. Hvorfor ikke innrømme at i enkelte sjeldne tilfeller kan vaksinen føre til skade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...