Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Og holder det med det når et barn skal reise innad i Skandinavia? Anonymkode: 683c5...e07
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Ja, det holder med ID-kort. Her tok det 10 dager å få det. Grålum, Sarpsborg. Hadde time i midten av mai. Anonymkode: 69e4c...6aa
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ja, det holder med ID-kort. Her tok det 10 dager å få det. Grålum, Sarpsborg. Hadde time i midten av mai. Anonymkode: 69e4c...6aa Så bra, da får vi det nok i tide. Vi kan i prinsippet reise uten id til barna, men jeg syns det er viktig å ha det uansett. Bare dumt at vi må bestille time til pass etterpå, vi skal til London til høsten og da holder vel ikke id kort. hi Anonymkode: 683c5...e07
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så bra, da får vi det nok i tide. Vi kan i prinsippet reise uten id til barna, men jeg syns det er viktig å ha det uansett. Bare dumt at vi må bestille time til pass etterpå, vi skal til London til høsten og da holder vel ikke id kort. hi Anonymkode: 683c5...e07 Det stemmer. Der må du ha pass. 4 uker fikk vi beskjed om, time 1 juni. Du kan korte ned ca en uke ved å hente ved stasjon fremfor å vente på posten i tillegg. Pass er ca 10 uker nå. Anonymkode: 2ad68...40c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Jeg var hos politiet å bestillte ID kort på tirsdag;fredag fikk jeg sms om at ID kortet var sendt Ble veldig overrasket for politidamen sa det kunne ta 6 uker. Anonymkode: 670f8...c4e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Her fikk vi beskjed at det var like lang ventetid på begge deler. De har prioritert de som har bestilt ferie i noen tilfeller har jeg hørt. Naboen bestilte id-kort i starten av mai, ikke fått ennå, på torsdag i alle fall. Anonymkode: 7c5be...8c4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Her fikk vi beskjed at det var like lang ventetid på begge deler. De har prioritert de som har bestilt ferie i noen tilfeller har jeg hørt. Naboen bestilte id-kort i starten av mai, ikke fått ennå, på torsdag i alle fall. Anonymkode: 7c5be...8c4 Jeg tror det var sånn at de prioriterer dem som legger frem bevis på at de har bestilt time og ferien før 28.april og dem som skal i begravelse. Anonymkode: 2f50a...206
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Jeg tror det var sånn at de prioriterer dem som legger frem bevis på at de har bestilt time og ferien før 28.april og dem som skal i begravelse. Anonymkode: 2f50a...206 Ja. Det var slik til og med 31. mai. Nå prioriteres kun viktige ting. Begravelse, jobb og syk familie. Ferie er ikke prioritert lengre uansett når man bestilte. Anonymkode: 7c5be...8c4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 Sønnen min var hos politiet på fredag, da sa de 1-2 uker på id kort og 7-10 uker på pass. Hun sa at om man valgte å hente på politistasjonen tok det ca 1,5 uke med id kort. Anonymkode: 51362...f69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå